Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Goede service ervaringen

This site may earn commission on affiliate links.
Alle werkzaamheden door Sec Den Haag keurig uitgevoerd. Gele randen weg, aandrijfassen vervangen en 2 voorste schokbrekers vervangen. Alles onder garantie. Alleen de batterij van sleutel moest ik betalen. Top service.
Heb je al vastgesteld dat de vering stil is? Ik heb namelijk het zelfde lijstje laten doen maar hoor nog steeds op drempels de voorwielophanging geluid maken.
 
Via de app een service afspraak gemaakt in Den Haag voor HW3.0 en nieuwe CCS aansluiting.

Netjes een bevestiging gekregen in de mail en ook sms!

Afgelopen week gebeld door Tesla dat de onderdelen nog niet binnen waren. Kan gebeuren vind ik.

Weer een nieuwe afspraak ingepland voor over 2 weken.

Ook dit keer weer netjes een bevestiging via mail en weer sms.

Is toch best wel een erg goede communicate vind ik.

Erg tevreden.
 
Via de app een service afspraak gemaakt in Den Haag voor HW3.0 en nieuwe CCS aansluiting.

Netjes een bevestiging gekregen in de mail en ook sms!

Afgelopen week gebeld door Tesla dat de onderdelen nog niet binnen waren. Kan gebeuren vind ik.

Weer een nieuwe afspraak ingepland voor over 2 weken.

Ook dit keer weer netjes een bevestiging via mail en weer sms.

Is toch best wel een erg goede communicate vind ik.

Erg tevreden.
Hopelijk blijf je dat. De lengte van dit draadje moet je te denken geven!
 
Via de app een service afspraak gemaakt in Den Haag voor HW3.0 en nieuwe CCS aansluiting.

Netjes een bevestiging gekregen in de mail en ook sms!

Afgelopen week gebeld door Tesla dat de onderdelen nog niet binnen waren. Kan gebeuren vind ik.

Weer een nieuwe afspraak ingepland voor over 2 weken.

Ook dit keer weer netjes een bevestiging via mail en weer sms.

Is toch best wel een erg goede communicate vind ik.

Erg tevreden.
Mischien red je het dan nog net ;)
 
Na 5 jaar en 3 Teslas heb ik wel wat ervaring met SeC Den Haag. Tuurlijk is niet altijd alles goed gegaan maar over het algemeen blijf ik erg tevreden over SeC Den Haag.
Wat René zegt kan ik bevestigen. Ik word in Den Haag altijd prima geholpen. Ook vorige week weer naar aanleiding van mijn problemen met de passagiersairbag. Ze hebben een afspraak ingepland voor een diagnose en die was netjes binnen een uur klaar. Nu nog wel wachten op de fix, namelijk een nieuwe stoel.
 
  • Like
Reactions: Exiteer
Na 5 jaar en 3 Teslas heb ik wel wat ervaring met SeC Den Haag. Tuurlijk is niet altijd alles goed gegaan maar over het algemeen blijf ik erg tevreden over SeC Den Haag.

Wat René zegt kan ik bevestigen. Ik word in Den Haag altijd prima geholpen. Ook vorige week weer naar aanleiding van mijn problemen met de passagiersairbag. Ze hebben een afspraak ingepland voor een diagnose en die was netjes binnen een uur klaar. Nu nog wel wachten op de fix, namelijk een nieuwe stoel.

Dan hebben jullie geluk. Eindhoven, Tilburg, mwah. Maar los daarvan, telefonische bereikbaarheid is nul.
 
We zijn 2020. Je gaat toch niet telefoneren met een technologiebedrijf.
Overgang kende nog wat kinderziektes, maar loopt van langs om beter.
Niet bellen maar wat dan? Communicatie kan alleen via de app, eenrichtingsverkeer. Op mails krijg je geen reactie. Chatten bestaat niet meer. Als dit het nieuwe normaal is? Maar sorry, ik vervuil dit draadje
 
Niet bellen maar wat dan? Communicatie kan alleen via de app, eenrichtingsverkeer. Op mails krijg je geen reactie. Chatten bestaat niet meer. Als dit het nieuwe normaal is? Maar sorry, ik vervuil dit draadje
Faxen of telexen misschien.
Idee is goed, maar uitwerking kan (moet) inderdaad beter. Mijn antwoord was wat provocerend bedoeld. Excuses. Ze kunnen het zich blijkbaar permitteren om het niet ‘af’ te maken.
Je zal er maar het slachtoffer van zijn.
Ik heb gelukkig nog geen issues gehad sedert dat de telefoon afgeschaft is.
 
  • Like
Reactions: Exiteer
Als je het 013 service nummer belt en je het menu even afwacht krijg je een doorkeuze naar het service centrum wat je wil hebben. Werkt prima althans bij service centrum rotterdam.
Dat is dan iets nieuws want tot begin mei kon je wel bellen maar kreeg je uiteindelijk een stem die vroeg een mail te sturen. Persoonlijk contact was alleen mogelijk door je te laten doorverbinden via verkoop wat dan eigenlijk ook niet mocht.
 
Vorige week vrijdag om 13.00 uur de 3 naar SeC Amsterdam gebracht voor het gekreun ergens rechts voor. Na binnen rijden kreeg ik meteen een MS P85 mee als loaner, omdat het onbekend was hoe lang het ging duren. Om 16.00 uur een SMS dat de reparatie klaar was. Blijkbaar was er iets met de bovenste draagarm niet goed. Deze is vervangen. Mooi en vlot verlopen.
 
Toch even melden.
In Zwitserland gaf het laden van de auto problemen op de supercharger bij Rivera. Die zelfde avond kreeg ik een vervangende auto. (Oke, Duits automerk, waarvan ik de naam niet zonder oprispingen uit kan spreken, opgericht op verzoek van een duitse staatsman en na de oorlog gewoon doorgegaan met vergassen van mensen, dit ter zijde)
In de auto konden onze fietsen. Na twee weken vakantie in zuid Italië heb ik de auto weer omgeruild in Bern. Helemaal in orde en schoongemaakt. Ik overweeg nu om mijn auto daar in onderhoud te doen.
Ook vermeldenswaardig. Vanaf de supercharger zijn we door een mede-tesla rijder naar het hotel gebracht.

Hoewel ik soms ook wel mijn twijfels heb bij procedures rondom de service is dit heel goed gegaan op het moment dat het echt nodig was.