You can install our site as a web app on your iOS device by utilizing the Add to Home Screen feature in Safari. Please see this thread for more details on this.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Heb je al vastgesteld dat de vering stil is? Ik heb namelijk het zelfde lijstje laten doen maar hoor nog steeds op drempels de voorwielophanging geluid maken.Alle werkzaamheden door Sec Den Haag keurig uitgevoerd. Gele randen weg, aandrijfassen vervangen en 2 voorste schokbrekers vervangen. Alles onder garantie. Alleen de batterij van sleutel moest ik betalen. Top service.
Bas, nu nog te weinig ervaring met de nieuwe schokbrekers. De 1e drempels lijkt alles stiller.Heb je al vastgesteld dat de vering stil is? Ik heb namelijk het zelfde lijstje laten doen maar hoor nog steeds op drempels de voorwielophanging geluid maken.
Heb je al vastgesteld dat de vering stil is? Ik heb namelijk het zelfde lijstje laten doen maar hoor nog steeds op drempels de voorwielophanging geluid maken.
Hopelijk blijf je dat. De lengte van dit draadje moet je te denken geven!Via de app een service afspraak gemaakt in Den Haag voor HW3.0 en nieuwe CCS aansluiting.
Netjes een bevestiging gekregen in de mail en ook sms!
Afgelopen week gebeld door Tesla dat de onderdelen nog niet binnen waren. Kan gebeuren vind ik.
Weer een nieuwe afspraak ingepland voor over 2 weken.
Ook dit keer weer netjes een bevestiging via mail en weer sms.
Is toch best wel een erg goede communicate vind ik.
Erg tevreden.
Mensen hebben meer behoefte om vuile was buiten te hangen en smart te delen...Hopelijk blijf je dat. De lengte van dit draadje moet je te denken geven!
Mischien red je het dan nog netVia de app een service afspraak gemaakt in Den Haag voor HW3.0 en nieuwe CCS aansluiting.
Netjes een bevestiging gekregen in de mail en ook sms!
Afgelopen week gebeld door Tesla dat de onderdelen nog niet binnen waren. Kan gebeuren vind ik.
Weer een nieuwe afspraak ingepland voor over 2 weken.
Ook dit keer weer netjes een bevestiging via mail en weer sms.
Is toch best wel een erg goede communicate vind ik.
Erg tevreden.
Na 5 jaar en 3 Teslas heb ik wel wat ervaring met SeC Den Haag. Tuurlijk is niet altijd alles goed gegaan maar over het algemeen blijf ik erg tevreden over SeC Den Haag.Hopelijk blijf je dat. De lengte van dit draadje moet je te denken geven!
Wat René zegt kan ik bevestigen. Ik word in Den Haag altijd prima geholpen. Ook vorige week weer naar aanleiding van mijn problemen met de passagiersairbag. Ze hebben een afspraak ingepland voor een diagnose en die was netjes binnen een uur klaar. Nu nog wel wachten op de fix, namelijk een nieuwe stoel.Na 5 jaar en 3 Teslas heb ik wel wat ervaring met SeC Den Haag. Tuurlijk is niet altijd alles goed gegaan maar over het algemeen blijf ik erg tevreden over SeC Den Haag.
Na 5 jaar en 3 Teslas heb ik wel wat ervaring met SeC Den Haag. Tuurlijk is niet altijd alles goed gegaan maar over het algemeen blijf ik erg tevreden over SeC Den Haag.
Wat René zegt kan ik bevestigen. Ik word in Den Haag altijd prima geholpen. Ook vorige week weer naar aanleiding van mijn problemen met de passagiersairbag. Ze hebben een afspraak ingepland voor een diagnose en die was netjes binnen een uur klaar. Nu nog wel wachten op de fix, namelijk een nieuwe stoel.
We zijn 2020. Je gaat toch niet telefoneren met een technologiebedrijf.. Maar los daarvan, telefonische bereikbaarheid is nul.
Niet bellen maar wat dan? Communicatie kan alleen via de app, eenrichtingsverkeer. Op mails krijg je geen reactie. Chatten bestaat niet meer. Als dit het nieuwe normaal is? Maar sorry, ik vervuil dit draadjeWe zijn 2020. Je gaat toch niet telefoneren met een technologiebedrijf.
Overgang kende nog wat kinderziektes, maar loopt van langs om beter.
Faxen of telexen misschien.Niet bellen maar wat dan? Communicatie kan alleen via de app, eenrichtingsverkeer. Op mails krijg je geen reactie. Chatten bestaat niet meer. Als dit het nieuwe normaal is? Maar sorry, ik vervuil dit draadje
Als je het 013 service nummer belt en je het menu even afwacht krijg je een doorkeuze naar het service centrum wat je wil hebben. Werkt prima althans bij service centrum rotterdam.Dan hebben jullie geluk. Eindhoven, Tilburg, mwah. Maar los daarvan, telefonische bereikbaarheid is nul.
Dat is dan iets nieuws want tot begin mei kon je wel bellen maar kreeg je uiteindelijk een stem die vroeg een mail te sturen. Persoonlijk contact was alleen mogelijk door je te laten doorverbinden via verkoop wat dan eigenlijk ook niet mocht.Als je het 013 service nummer belt en je het menu even afwacht krijg je een doorkeuze naar het service centrum wat je wil hebben. Werkt prima althans bij service centrum rotterdam.
In maart ging dit al, bij onderhoud van mijn auto.Dat is dan iets nieuws want tot begin mei kon je wel bellen maar kreeg je uiteindelijk een stem die vroeg een mail te sturen. Persoonlijk contact was alleen mogelijk door je te laten doorverbinden via verkoop wat dan eigenlijk ook niet mocht.
Het was 22 april dat de S in Tilburg een beurt had. Om 1600 belde ik met 013 om te vragen of ik hem al kon ophalen. En ik kreeg het kluitje. 20 keer een toets indrukken met 0 resultaat. Als het inmiddels anders is, prima. Ik heb er nog niks over gelezen hierIn maart ging dit al, bij onderhoud van mijn auto.