Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register
This site may earn commission on affiliate links.
zeker interesse, ook als early adopter. Maar allereerst de vraag of het systeem (kick-plate of oog) wordt beïnvloed door troep (modder/sneeuw).
Goede vraag; ik heb het prototype met het oogje nu sinds october in gebruik en heb nog geen last gehad van vuil op de sensor. Ik heb een klein onderzoekje gedaan vooraf, en de bumper onder de auto goed in de gaten gehouden tijdens sneeuw, strooien en regen.
Bij mijn X is er weinig dat blijft plakken en blijft de bumper/skidplate relatief schoon. Ik heb dan ook gekozen voor een bepaalde plek.

20181028_151005.jpg


Voor de S is dat nagenoeg gelijk. Voor de 3 weet ik het nog niet.
Tot nu toe heb ik de sensor nog niet schoongemaakt. Dit valt me 100% mee, terwijl ik in een boeren-dorp woon, waar nogals eens klei/modder de straat domineert. Wellicht dat de streamline vinnen het vuil in beperkte banen leidt ;-)

De 'kick' sensor wordt niet beinvloedt door vuil.
 
  • Like
Reactions: FrankNL and Jobster
Voor degenen die een Apple Watch dragen is dit toch een overbodige optie?
Dat is sterk afhankelijk of je spraak commandos kan gebruiken als je pols een meter van je af zit (zware zaken tillen). En of je dat in het openbaar prettig vindt om te doen. En 4G hebt. En je Watch verbonden is met je Tesla account/app (denk aan je partner).
Voor ieder wat wils dus :)
 
  • Informative
  • Like
Reactions: Bas. and FrankNL
Zijn er nog ontwikkelingen @cvonken?
Ik ben in elk geval nog geïnteresseerd..
Hi. Helaas, het project is compleet stilgevallen wegens te kort aan 'early adopters' die een aanbetaling willen doen. Dit was nodig voor de opstart vd productie en minimaliseren van het investeringsrisico.
Neemt niet weg dat ik wel zijdelings blijf zoeken naar mogelijkheden rondom een eenvoudiger/minder profi product, want het is toch echt een handig hulpmiddel.