Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Het nieuwe berijderstopic

This site may earn commission on affiliate links.
De eerste 800 km zitten erop inderdaad veel demo ritjes en ook natuurlijk naar m'n klanten. Een keer 100% geladen bereik 524 km geschat wat neerkomt op zo'n 450 echt veel op autopilot. Even de snelheid getest 242 is echt hard

Gisteren op de A2 even doorgetrokken. Binnen paar seconden op 170. Met mijn Toyota Auris deed ik daar 10 minuten over. En harder ging ook niet.
 
  • Like
Reactions: CO2CLEAN
Hee! Ik voel me ook een nieuwe berijder. Machine ontvangen op 30 maart, inmiddels al een paar duizend gereden en nog steeds onder de indruk. Inmiddels 2 collega's een Tesla aangesmeerd en de 3e denkt er hard over na.

Wat ik met andere auto's nog niet heb meegemaakt is dat er elke dag wel een onbekende is die zegt: "sorry dat ik u aanspreek, maar wat een ontzettend mooie/gave/coole auto." Misschien omdat ik ver buiten de randstad woon?
 
  • Like
Reactions: HWS and Exiteer
Hee! Ik voel me ook een nieuwe berijder. Machine ontvangen op 30 maart, inmiddels al een paar duizend gereden en nog steeds onder de indruk. Inmiddels 2 collega's een Tesla aangesmeerd en de 3e denkt er hard over na.

Wat ik met andere auto's nog niet heb meegemaakt is dat er elke dag wel een onbekende is die zegt: "sorry dat ik u aanspreek, maar wat een ontzettend mooie/gave/coole auto." Misschien omdat ik ver buiten de randstad woon?
Ja leuk hè,
Woon je in Spanje?
 
  • Funny
Reactions: Billy
upload_2018-5-18_20-14-35.jpeg
 
Niet opgelet dinsdag wat het verschil is tussen het goedkope en het dure zwart.
Als ze helemaal schoon zijn heeft de normale een diepere glans, de metallic heeft meer schittering waardoor ‘je het zwart minder ziet’. Bij normaal gebruik, lees vuile auto, lijkt de metallic meer te blinken door de schittering.
En de metallic is sterker door de extra laag blanke lak.
 
  • Like
Reactions: Exiteer
Hee! Ik voel me ook een nieuwe berijder. Machine ontvangen op 30 maart, inmiddels al een paar duizend gereden en nog steeds onder de indruk. Inmiddels 2 collega's een Tesla aangesmeerd en de 3e denkt er hard over na.

Wat ik met andere auto's nog niet heb meegemaakt is dat er elke dag wel een onbekende is die zegt: "sorry dat ik u aanspreek, maar wat een ontzettend mooie/gave/coole auto." Misschien omdat ik ver buiten de randstad woon?
In Maastricht ook al meegemaakt! Een vrouw van middelbare leeftijd stapt in haar auto naast die van mij geparkeerd:”Mijnheer, wat een mooie auto! Ik zag u net al rijden, wat een mooi model! Is dat zo’n energiezuinige?”
Nog nooit eerder met een auto meegemaakt.
 
  • Like
Reactions: S-19910
Ik ben ‘m zonet gaan afspuiten met osmose water, het vuil en merendeel van insecten is eraf. Van de ‘coater’ mag ik ‘m niet poetsen:( (tot 18-6). Dat zou al te veel schade aan de lak veroorzaken die hij dan weer moet wegpolijsten:eek:.
O ja dat zei je al. Ik ben niet zo van het wassen. Heb medelijden met de overbuurman die elke zaterdag zijn auto poetst en noemt. Zou ik ook zo worden?
 
En net ook even geoefend bij Fastned: NewMotion card, Fastned App, ChaDeMo adapter gebruikt.:confused:
Even zoeken de eerste keer, de eerste paal deed het natuurlijk niet. Lag niet aan mij, “gebruik andere lader’ kwam in het scherm. Ging prima verder.
Kan ik de volgende keer doorgaan voor een doorwinterde gebruiker!:cool::p