TMC is an independent, primarily volunteer organization that relies on ad revenue to cover its operating costs. Please consider whitelisting TMC on your ad blocker and becoming a Supporting Member. For more info: Support TMC

Hoeveel km heeft jouw Tesla al gereden? Problemen gehad?

Discussion in 'Belgium and the Netherlands' started by Dutchmaccer, Nov 3, 2019.

1. SparkyM3LR4WD

SparkyM3LR4WD Elbert

Waarom zou je FSD willen deactiveren? Als je het niet wilt gebruiken dan kun je in menu van de auto zelf e.a. uitschakelen :)

Je hebt er niet voor betaald en de cataloguswaarde is ook zonder FSD neem ik aan. Bij Tesla een vinkje te veel aangezet heb je na levering toch geen last van? :rolleyes:

Ik verwacht dat er een hele kudde Tesla-rijders zijn die graag een dergelijke vergissing hadden willen meemaken :p

2. Dan84

Dan84 Member

Helaas betaal ik er WEL voor middels verhoogd maandelijks leasebedrag. Anders had ik het graag gehouden.

3. Landshark70

Landshark70 Member

Dit had ik laatst ook, herstart met de 2 knoppen aan het stuur en het rem pedaal ingedrukt loste het probleem op.

4. Gamechanger

Gamechanger Member

Kan je niet proberen die batterij helemaal naar de kl*ten te helpen. Heb een filmpje op YT gezien van een eigenaar met een gelijkaardig verhaal en zo een gratis nieuwe batterij kon krijgen

5. one-ten

one-ten Member

Ik wil liever niet frauderen, ik zou ook niet weten hoe ik dat zou moeten doen. Ik ben inmiddels wel van plan om hem elke dag tot 100% op te laden, ik zal ook wel moeten, want anders kom ik nergens meer. Maar met een beetje pech blijft hij het dan nog een paar jaar doen tot de batterijgarantie er af is.. En misschien passen ze ook wel weer iets aan in de software zodat het niet meer mogelijk is. Hij stopt nu inmiddels ook bij 98% als ik hem op 100% instel.
    Maar, er staat een online uitlees actie ingeplanned, wie weet vinden ze hem stuk. Alleen geen idee wanneer ze hem gaan uitlezen. Ze zeggen alleen dat de afspraak is ingeplanned, maar niet voor wanneer, en ze zijn inmiddels weer gestopt met reageren.

• Like x 1
  6. shthpnz

shthpnz Member

He @one-ten komen we je hier weer tegen met dezelfde kwestie. Hoeveel draadjes ben je nu aan het kapen met je issues? Minstens drie. Please maak een eigen draadje of ga naar Janken over tekortkomingen

• Like x 2
    • Disagree x 1
  7. one-ten

one-ten Member

Janken over tekortkomingen is ook een goede plek inderdaad, maar dit draadje is gelukkig ook helemaal relevant. Maar het staat je natuurlijk vrij het niet te lezen als je geen problemen ervaart of ze niet wilt horen..

8. futzie

futzie Member

Deze morgen voor het eerst de max defrost functie gebruikt (15min ofzo) en daarna naar het rijden van men werk (+-15min) kreeg ik telkens een melding van de camera voorzijde en autopilot was ook niet beschikbaar.

Nu zie ik wat damp aan de voorcamera... Hopelijk is het straks opgelost maar als dit vanaf nu elke morgen zo is...

Nog mensen last van? Zou het van die max defrost functie komen?

Imgur

9. dusssssss

dusssssss Member

model 3 LR DM sinds 30-09-2019, 5.120km 0 problemen, echt een heerlijke auto. Elke ochtend weer een feest om er mee de weg op te gaan. Oja heb wel af toe dat spotify crashed, maar dat is dan verder alles.

10. Primus

Primus Member

Model3 LR Maart
    15.000 km, alleen de HV battery breathers laten vervangen (service bulletin) vanwege luide klonken in de bergen en met opladen. Fantastische auto, en net winterbanden op laten zetten. Kreeg de opmerking dat de banden zeker nog 3 seizoenen mee kon

11. smartbart

smartbart Member

Zojuist de 40.000 gepasseerd. M3 LR 4wd (18"), geleverd op 12/02. Nog geen problemen. Hele fijne auto. Gemiddeld verbruik 199 Wh/km.
    Nu toe aan een nieuwe set banden (worden dus winterbanden).

12. Furb

Furb Member

Zelfde probleem vanochtend, zonder defrost. Probleem trad op na half uurtje rijden met zon op de voorkant. Niet naar damp gekeken.

13. Dutchmaccer

Dutchmaccer Member

Ja bij heel vochtig weer beslaan de voor-camera’s. Ook goed te zien op beelden van dashcam.

Share This Page

• About Us

Formed in 2006, Tesla Motors Club (TMC) was the first independent online Tesla community. Today it remains the largest and most dynamic community of Tesla enthusiasts. Learn more.
  • Do you value your experience at TMC? Consider becoming a Supporting Member of Tesla Motors Club. As a thank you for your contribution, you'll get nearly no ads in the Community and Groups sections. Additional perks are available depending on the level of contribution. Please visit the Account Upgrades page for more details.

SUPPORT TMC