Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Hoeveel km heeft jouw Tesla al gereden? Problemen gehad?

This site may earn commission on affiliate links.
Waarom zou je FSD willen deactiveren? Als je het niet wilt gebruiken dan kun je in menu van de auto zelf e.a. uitschakelen :)

Je hebt er niet voor betaald en de cataloguswaarde is ook zonder FSD neem ik aan. Bij Tesla een vinkje te veel aangezet heb je na levering toch geen last van? :rolleyes:

Ik verwacht dat er een hele kudde Tesla-rijders zijn die graag een dergelijke vergissing hadden willen meemaken :p
 
Waarom zou je FSD willen deactiveren? Als je het niet wilt gebruiken dan kun je in menu van de auto zelf e.a. uitschakelen :)

Je hebt er niet voor betaald en de cataloguswaarde is ook zonder FSD neem ik aan. Bij Tesla een vinkje te veel aangezet heb je na levering toch geen last van? :rolleyes:

Ik verwacht dat er een hele kudde Tesla-rijders zijn die graag een dergelijke vergissing hadden willen meemaken :p

Helaas betaal ik er WEL voor middels verhoogd maandelijks leasebedrag. Anders had ik het graag gehouden.
 
Ik weet het helaas. Ben er dus ook bang voor dat Tesla hem niet gaat vervangen. Aan de andere kant, hij wil niet meer voller dan 98% sinds gisteren, en 0,8v onbalans bij belasting hoort ook niet, en niet sneller dan 30kW superchargen is ook niet normaal.
Met de andere door Tesla veroorzaakte problemen en de omslachtige bereikbaarheid en onverschilligheid van Tesla in het achterhoofd heb ik vorige week een Kona Electric voor mijn vrouw gekocht in plaats van de geplande Model 3. Het is jammer, ik was groot Tesla fan, of ik dat blijf hangt af van wat Tesla met mijn batterijproblemen gaat doen.

Ben zelfs een Land Rover aan het bouwen met Tesla batterijen, hopen dat die het wel blijven doen...

Kan je niet proberen die batterij helemaal naar de kl*ten te helpen. Heb een filmpje op YT gezien van een eigenaar met een gelijkaardig verhaal en zo een gratis nieuwe batterij kon krijgen
 
Ik wil liever niet frauderen, ik zou ook niet weten hoe ik dat zou moeten doen. Ik ben inmiddels wel van plan om hem elke dag tot 100% op te laden, ik zal ook wel moeten, want anders kom ik nergens meer. Maar met een beetje pech blijft hij het dan nog een paar jaar doen tot de batterijgarantie er af is.. En misschien passen ze ook wel weer iets aan in de software zodat het niet meer mogelijk is. Hij stopt nu inmiddels ook bij 98% als ik hem op 100% instel.
Maar, er staat een online uitlees actie ingeplanned, wie weet vinden ze hem stuk. Alleen geen idee wanneer ze hem gaan uitlezen. Ze zeggen alleen dat de afspraak is ingeplanned, maar niet voor wanneer, en ze zijn inmiddels weer gestopt met reageren.
 
  • Like
Reactions: Maurice1
He @one-ten komen we je hier weer tegen met dezelfde kwestie. Hoeveel draadjes ben je nu aan het kapen met je issues? Minstens drie. Please maak een eigen draadje of ga naar Janken over tekortkomingen

Janken over tekortkomingen is ook een goede plek inderdaad, maar dit draadje is gelukkig ook helemaal relevant. Maar het staat je natuurlijk vrij het niet te lezen als je geen problemen ervaart of ze niet wilt horen..
 
Deze morgen voor het eerst de max defrost functie gebruikt (15min ofzo) en daarna naar het rijden van men werk (+-15min) kreeg ik telkens een melding van de camera voorzijde en autopilot was ook niet beschikbaar.

Nu zie ik wat damp aan de voorcamera... Hopelijk is het straks opgelost maar als dit vanaf nu elke morgen zo is...

Nog mensen last van? Zou het van die max defrost functie komen?

Imgur
 
Model3 LR Maart
15.000 km, alleen de HV battery breathers laten vervangen (service bulletin) vanwege luide klonken in de bergen en met opladen. Fantastische auto, en net winterbanden op laten zetten. Kreeg de opmerking dat de banden zeker nog 3 seizoenen mee kon
 
Deze morgen voor het eerst de max defrost functie gebruikt (15min ofzo) en daarna naar het rijden van men werk (+-15min) kreeg ik telkens een melding van de camera voorzijde en autopilot was ook niet beschikbaar.

Nu zie ik wat damp aan de voorcamera... Hopelijk is het straks opgelost maar als dit vanaf nu elke morgen zo is...

Nog mensen last van? Zou het van die max defrost functie komen?

Imgur
Zelfde probleem vanochtend, zonder defrost. Probleem trad op na half uurtje rijden met zon op de voorkant. Niet naar damp gekeken.