Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register
This site may earn commission on affiliate links.
Ik reed alweer bijna een maand met veel genoegen rond met een stille motor. Helemaal super. Maar dat kon natuurlijk niet goed gaan. De mannen van SuC Duiven begonnen me te missen o_O. Dus kreeg ik gisteren de mededeling van de auto dat ik ze eens moest bellen.

Die waren inderdaad blij weer eens van mij te horen en hebben de logs nagekeken.
Probleem met onderdelen in de batterij waardoor het vermogen beperkt wordt.
Was me inderdaad opgevallen dat ik af en toe een geel streepje krijg terwijl daar geen enkele logische aanleiding voor is (zoals te warm, te koud of te leeg).

Dus vrijdag schroeven ze er weer tijdelijk een andere batterij onder...
 
  • Funny
Reactions: HWS and PaulusdB
Klopt volledig en Is inderdaad iets waar vaak verwarring over bestaat.
balanceren is enkel het in balans brengen van de velg en band.
uitlijnen gaat over de juiste stand van de ophanging van de auto.
Mijn BMW was niet goed uitgelijnd waardoor slijtage achteraan aan de buitenkanten zat.
Een duur grapje dat de garage dat niet heeft nagekeken terwijl ze toch stevige facturen sturen. UItlijnen bij een bandencentrale kostte me 60€...peanuts vergelijken met de prijs van de banden..
 
Na mijn vakantie van afgelopen week vond ik de auto toch wat zwaar en traag aanvoelen. Gelukkig kreeg ik gisteren een nieuwe update en zag ik in het versie scherm dat ie nog in performance 70 mode stond. Weer uitgelogd uit de performance, scheelde toch wel een hoop.

Nu ga ik morgen weer naar Z-Frankrijk en vroeg me af of het zin heeft om m op de kritieke trajecten op 70 te zetten ivm het verbruik? Iemand hier ervaring mee of een mening over?
 
Na mijn vakantie van afgelopen week vond ik de auto toch wat zwaar en traag aanvoelen. Gelukkig kreeg ik gisteren een nieuwe update en zag ik in het versie scherm dat ie nog in performance 70 mode stond. Weer uitgelogd uit de performance, scheelde toch wel een hoop.

Nu ga ik morgen weer naar Z-Frankrijk en vroeg me af of het zin heeft om m op de kritieke trajecten op 70 te zetten ivm het verbruik? Iemand hier ervaring mee of een mening over?
Gewoon vaak de AP gebruiken en je zware rechtervoet intrekken. Het is toch prettig als de auto in voorkomend geval wel presteert wat ie kan.
 
Lees jullie berichtjes helaas nu pas. Heb m idd weer teruggezet en indien nodig wat rustiger gereden. Avg over 1250km was 217wh/km. Viel mij alles mee. Toch ook hele stukken 135 op ap gereden. Alleen Urmond Metz en ook Metz Beaune grotendeels 110km/u.

Mijn vrouw absoluut geen fan van CC, was erg enthousiast over AP:)
 
Mijn stoel maakt een krakend / tikkend geluid (beetje lastig te omschrijven) tijdens het rijden, maar ook als ik met mijn rug tegen de rugleuning druk. Een deel van de rugleuning beweegt dan ook iets. MS is drie maanden oud, maar heb eigenlijk geen zin om langs de SeC te gaan. Heeft iemand dit ook en toevallig de oplossing gevonden.
 
Bij mij kraakt niets maar heb af en toe wel het gevoel, als ik een drempel over rij dat er speling op de stoel zit, of hij niet goed vastgezet is, en dan met name de rugleuning. Moet het eerlijk gezegd nog een verder onderzoeken wat de oorzaak is. Mijn S is inmiddels zo'n 4 maanden oud.
 
Bij mij kraakt niets maar heb af en toe wel het gevoel, als ik een drempel over rij dat er speling op de stoel zit, of hij niet goed vastgezet is, en dan met name de rugleuning. Moet het eerlijk gezegd nog een verder onderzoeken wat de oorzaak is. Mijn S is inmiddels zo'n 4 maanden oud.
Dat zelfde gevoel heb ik ook, maar tot nu toe niets kunnen vinden aan de stoel. Lijkt alles vast te zitten.