Als je Tesla Amsterdam te pakken krijgt leveren ze prima service, alleen erdoor heen komen is tegenwoordig een probleem lijkt het wel.
Ik heb 10 dagen geleden gebeld (14 Oktober!) naar verkoop op 't SeC Amsterdam, na 4 telefoontjes eindelijk te pakken gekregen. De vraag om de waarde van m'n P85 te bepalen en deze in te ruilen voor een S85D. Prima meneer, geen probleem. Dat duurt ongeveer 5 werkdagen en ik houd u op de hoogte.
Inmiddels anderhalve week verder en niks gehoord - terug bellen wordt er vrijwel niet gedaan door het SeC. Dus ik dacht gisteren: laat ik zelf eens bellen om te kijken wat de status is. Ik heb 9 telefoontjes richting sales gedaan, alleen er is 9 keer niet opgenomen. Dit verspreid over de gehele werkdag, zie screenshot.
Ik heb de tiende keer maar service gebeld en deze wist te vertellen dat het "vreemd was, omdat het vandaag rustig was op de verkoop afdeling". Alleen, ze zal direct naar sales lopen en zorgen dat ik dezelfde dag nog terug gebeld zal worden. Hier zijn we dan zaterdag en ik ben natuurlijk weer niet teruggebeld.
Ik vind het werkelijk te absurd voor woorden. Het is dat de auto zo fantastisch is, maar wat blijft dit toch een groot probleem. Ik wil zo graag niet zeuren, maar op deze manier ben ik er op een gegeven moment wel klaar mee, ik moet zelf in totaal 14 telefoontjes plegen voordat ik m'n huidige P85 kan inruilen zodat ik een nieuwe Tesla kan aanschaffen, alleen Tesla maakt het schijnbaar niks uit?