Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register
This site may earn commission on affiliate links.
Het kan ook makkelijker !

New Feedback Voice Command: There is a new voice command to help you provide feedback. Say
“Note”, “Report”, “Bug note”, or “Bug report” followed by your brief comments. The car will capture a
snapshot of your system, including screenshots of the two displays. Tesla will review these notes
periodically and use them to continue improving Model S.

Deze functie heb ik laatst proberen te gebruiken, op alle manieren te verwoorden zoals in het display staat. Maar het word gewoon niet herkent door het systeem. Ook mijn Engels is niet zo slecht denk ik. :tongue:
 
Herken hier wel iets in. Het is vooral als je hem in achteruit zet en gelijk gaat rijden vlakbij een muur. alsof ie nog een app moet starten.. :)
Maar vind vooral het piepje nogal zacht en eigenlijk zou in achteruit de muziek zacht gezet moeten worden.

Precies mijn gevoel, lijkt inderdaad of hij iets aan het opstarten nog is. Is inderdaad als je in zijn achteruit zet en gelijk gaat rijden.... Wat je eigenlijk bijna altijd doet bij achteruit rijden.
 
Precies mijn gevoel, lijkt inderdaad of hij iets aan het opstarten nog is. Is inderdaad als je in zijn achteruit zet en gelijk gaat rijden.... Wat je eigenlijk bijna altijd doet bij achteruit rijden.

Ik geef hem altijd even de tijd. Dan wordt je beloond want in Zeist dacht ik achteruit tegen een muur te zijn gereden, stond ineens abrupt stil, maar bleek een noodingreep van de auto te zijn geweest die als er een botsing dreigt (bij stapvoets achteruit rijden) de auto zelf in P zet.

Heeft mij een hoop gedoe met verzekeringen gescheeld, om maar even wat te noemen :)
 
Ik geef hem altijd even de tijd. Dan wordt je beloond want in Zeist dacht ik achteruit tegen een muur te zijn gereden, stond ineens abrupt stil, maar bleek een noodingreep van de auto te zijn geweest die als er een botsing dreigt (bij stapvoets achteruit rijden) de auto zelf in P zet.

Heeft mij een hoop gedoe met verzekeringen gescheeld, om maar even wat te noemen :)
Vrees dat t niks met een noodingreep te maken heeft. Meer met de lage snelheid. Ook al is er niets in de buurt om te raken zet ie m toch in P:frown:
 
Vrees dat t niks met een noodingreep te maken heeft. Meer met de lage snelheid. Ook al is er niets in de buurt om te raken zet ie m toch in P:frown:

Ik heb het naderhand nagevraagd en men bevestigde deze feature. Alleen draagt men het niet uit want als het dan toch mis gaat hebben zij het gedaan. Het gaat ook alleen maar bij heel lage snelheden.

- - - Updated - - -

Of misschien doordat je jezelf uit de stoel hees om beter te kunnen zien of je er al was, dan gaat ie ook in de P...

Ik reed achteruit om voldoende ruimte te krijgen om negentig graden naar rechts te kunnen draaien en een niet al te breed vak. Zat dus gewoon in mijn stoel. In ieder geval blij dat hij dit deed. Scheelt gedoe met Centraal Beheer (toen nog).
 
Ik geef hem altijd even de tijd. Dan wordt je beloond want in Zeist dacht ik achteruit tegen een muur te zijn gereden, stond ineens abrupt stil, maar bleek een noodingreep van de auto te zijn geweest die als er een botsing dreigt (bij stapvoets achteruit rijden) de auto zelf in P zet.

Heeft mij een hoop gedoe met verzekeringen gescheeld, om maar even wat te noemen :)

Klopt ook wel, heb dit soms gehad. Auto stopte ineens maar ik reed erg langzaam idd, meer kruipen. Maar ook weer niet altijd dus ook hier kan je niet op vertrouwen.
 
Janken over tekortkomingen bij aflevering (brom, rode stekker, lak, 3G, DAB+,...

Dit geloof je gewoon niet. Ze willen hem wegslepen voor een ruitenwisser. Alle SeC zijn dicht dus zal maandag dan naar Den Haag worden gebracht. Ik vroeg of hij serieus was? Voor een niet werkende ruitenwisser??? Vroeg of de ANWB niet kon komen. Hij gaf aan dat de ANWB niet weet hoe de ruitenwissers van een Tesla in elkaar zitten?? Ik vroeg aan hem wat er dan zo speciaal eraan is dat de ANWB die voor alle auto's langskomt dit niet zou kunnen? Maar ze hebben geen overeenkomt met de ANWB. Ik ben zelf nog steeds lid dus maar gevraagd of ik hen zelf dan mag bellen en laten komen ivm garantie gedoe etc? Was geen probleem. Ik ga echt niet mijn S laten ophalen voor niet werkende ruitenwissers zeg.
 
Dit geloof je gewoon niet. Ze willen hem wegslepen voor een ruitenwisser. Alle SeC zijn dicht dus zal maandag dan naar Den Haag worden gebracht. Ik vroeg of hij serieus was? Voor een niet werkende ruitenwisser??? Vroeg of de ANWB niet kon komen. Hij gaf aan dat de ANWB niet weet hoe de ruitenwissers van een Tesla in elkaar zitten?? Ik vroeg aan hem wat er dan zo speciaal eraan is dat de ANWB die voor alle auto's langskomt dit niet zou kunnen? Maar ze hebben geen overeenkomt met de ANWB. Ik ben zelf nog steeds lid dus maar gevraagd of ik hen zelf dan mag bellen en laten komen ivm garantie gedoe etc? Was geen probleem. Ik ga echt niet mijn S laten ophalen voor niet werkende ruitenwissers zeg.

Ach kom nou Paul, met een lekkere extra hotelovernachting erbij? Niet te versmaden! :wink:
 
Janken over tekortkomingen bij aflevering (brom, rode stekker, lak, 3G, DAB+,...

Ach kom nou Paul, met een lekkere extra hotelovernachting erbij? Niet te versmaden! :wink:

Ja, "The Wife" was al niet zo happy vandaag. Ik zat al te zeuren dat ik niet weg wilde als het niet nodig is met dit weer.... Nu heb ik het helemaal weer gedaan.

Voor een kapotte drive train begrijp ik het wel ja, maar ruitenwissers? Kom op. Tesla moet echt gaan investeren in een goed Road service. Mag nogal wat kosten. Auto slepen en vervangend vervoer betalen. Denk dat toch best dit soort zaken eerst door ANWB oid opgelost moet kunnen worden, igg getracht.

En de ochtend begon zo mooi:
cc23d00fbc20dcbc770fdc7f895fe95b.jpg