RobsEV
Active Member
Mij niet. Vandaar de vraag. Vertrouwen is goed, controle is beter.
Ik denk dat de mannen nog steeds het verschil tussen een type B en kar.B niet weten en daarom ook je vraag niet snappen.
You can install our site as a web app on your iOS device by utilizing the Add to Home Screen feature in Safari. Please see this thread for more details on this.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Mij niet. Vandaar de vraag. Vertrouwen is goed, controle is beter.
Ik denk dat jij voorbij gaat aan het feit dat "B karakteristiek" alleen iets betekent als we het hebben over installatieautomaten of aardlekautomaten. In dit geval hebben we het over een aardlekschakelaar, iets waar @horta overheen gelezen heeft, en in die context betekent "B karakteristiek" niets. En daarom is de vraag helemaal niet relevant.Ik denk dat de mannen nog steeds het verschil tussen een type B en kar.B niet weten en daarom ook je vraag niet snappen.
Deze heb ik:Weet iemand misschien of (en waar) ik een losse stekker kan kopen met een “Tesla knop” ? Ik wil de gewone stekker die aan de vaste kabel van mijn Ecotap zit vervangen zodat ik met die “Tesla knop” het laaddeksel kan openen. Zoals Tesla’s bijgeleverde lader dus.
Ik zie dat hier de Remote knop gevoed wordt door een batterij. Is dat bij de TWC ook zo? Bij mij komt er met indrukken ook altijd water uit. Ik vraag me af hoe lang dit heel blijft.
Bij mij komt er met indrukken ook altijd water uit.
Of gewoon een losse Tesla knop in een kleine behuizing die je als sleutelhanger aan je stekker kunt hangen .... Zou ik nog praktischer vinden (kwa montage, batterij vervangen, etc.). En zal wsl ook goedkoper zijn.Weet iemand misschien of (en waar) ik een losse stekker kan kopen met een “Tesla knop” ? Ik wil de gewone stekker die aan de vaste kabel van mijn Ecotap zit vervangen zodat ik met die “Tesla knop” het laaddeksel kan openen. Zoals Tesla’s bijgeleverde lader dus.
Heb ik al gedaan. Maar het is hemelwater.even checken of je hem niet aan de kraan hebt aangesloten?
Mijn ..... , dat is niet zo best.Heb ik al gedaan. Maar het is hemelwater.
Dat dacht ik ook. Maar mijn auto staat buiten te laden. Volgens mij is hij ook voor buitengebruik gemaakt. Maar ik vraag me dus wel af hoe dit geconstrueerd is en of dit water ook in de stekker zelf zit. Ik hoop alleen onder de foliedrukknop.Mijn ..... , dat is niet zo best.
Vooral niet kopen. Zijn genoeg andere laders van Ratio, JuiceBooster en andere merken waarmee je op 11kW of zelfs 22kW kan laden en die lang niet zo veel kosten.Ik heb even gekeken op eBay: niet normaal wat er tegenwoordig gevraagd wordt voor een 3fasen UMC. Vorig jaar nog rond de 250 euro, nu meer dan het dubbele. Er zijn kennelijk diverse Model 3 rijders die hun eenfase kabel verkopen en daar wordt nu rond de 250 euro voor gevraagd.
Of gewoon een losse Tesla knop in een kleine behuizing die je als sleutelhanger aan je stekker kunt hangen .... Zou ik nog praktischer vinden (kwa montage, batterij vervangen, etc.). En zal wsl ook goedkoper zijn.
Inderdaad. Zoiets, maar dan en winkel die ze wel heeft ... . Zoekerdezoek ....Doel je hierop: Tesla Model S Charge Port Remote FOB Opener - Accessories
Lijkt me een mooie oplossing.