Draadje om de onverwachte remacties te melden waar de auto "denkt"dat er een andere maximumsnelheid geldt en dan onverwachts, gevaarlijk afremt.
Handig voor NL: Autosnelwegen.net
Handig voor NL: Autosnelwegen.net
You can install our site as a web app on your iOS device by utilizing the Add to Home Screen feature in Safari. Please see this thread for more details on this.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Zo ver dat ze zelf moeite hebben om met AP2 hun eigen AP1 bij te benen.Tesla is jaren vooruit.
Zo ver dat ze zelf moeite hebben om met AP2 hun eigen AP1 bij te benen.
En BelgieHeb de laatste week 3000 km gereden in Frankrijk en Duitsland. Werkt altijd goed, nooit onverwachte remreacties op de snelweg en ook niet automatisch trager rijden indien de snelheid lager staat aangegeven. Is idd blijkbaar iets voor NL alleen.
.
Op bepaalde punten beter, andere slechter, gemiddeld gelijk of beter. Ik bedoel maar dat ze ondanks de toegang tot alle kennis van AP1, toch bijna een jaar (10 maand?) nodig gehad hebben na het vermarkten van AP2 om die op een vergelijkbaar niveau te krijgen, ondanks de veel performantere hardware. PC performantie: maal 40, camera's: maal 8...dan is AP2 inmiddels gelijk of zelfs beter dan AP1.
Op bepaalde punten beter, andere slechter, gemiddeld gelijk of beter. Ik bedoel maar dat ze ondanks de toegang tot alle kennis van AP1, toch bijna een jaar (10 maand?) nodig gehad hebben na het vermarkten van AP2 om die op een vergelijkbaar niveau te krijgen, ondanks de veel performantere hardware. PC performantie: maal 40, camera's: maal 8...
Hoe moeilijk moet het dan niet zijn voor producenten die van 0 starten.
Of omgekeerd, hoe goed moet AP1 niet zijn? Was dat dan een moeilijk reproduceerbaar lucky shot?
Mobil Eye zal Tesla zeker niet alle kennis van hun chips en software beschikbaar hebben gesteld. Als dat wel zo was zou AP2 vanaf dag één vergelijkbaar kunnen zijn met AP1. Dat dat niet zo is bewijst klinkklaar dat Tesla een vrijwel compleet ontwikkeltraject in moest gaan.Op bepaalde punten beter, andere slechter, gemiddeld gelijk of beter. Ik bedoel maar dat ze ondanks de toegang tot alle kennis van AP1, toch bijna een jaar (10 maand?) nodig gehad hebben na het vermarkten van AP2 om die op een vergelijkbaar niveau te krijgen, ondanks de veel performantere hardware. PC performantie: maal 40, camera's: maal 8...
Hoe moeilijk moet het dan niet zijn voor producenten die van 0 starten.
Of omgekeerd, hoe goed moet AP1 niet zijn? Was dat dan een moeilijk reproduceerbaar lucky shot?
Heb het issue met het remmen aangekaard bij service Amsterdam.
Advies was om dit per email te melden met zo gedetailleerd mogelijk de locatie. Ze sturen het dan door naar het juiste team.
Challenge accepted!
Afgelopen weekend remde de auto hier nu niet af! Toeval of iets gewijzigd. Daarentegen nu komende vanaf Hoogvliet A15 "rechter rijstroken" denkt de auto thv hmp 57.3 nu op een 80km weg te zitten en remt dus daar af. Toegestane snelheid is daar 100km/u