Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Model 3 draadje

This site may earn commission on affiliate links.
Usa kan heel goed natuurlijk maar zeker weten is misschien wat voorbarig!
De huidige Model 3's worden ook naar Canada verkocht en dat is km's. Wij hebben via Turo begin sept een dagje in de M3 gereden in San Francisco en meteen alles via het tablet op km's gezet!

Ja, wrsch komen al onze auto's binnen met standaard instelling op mijlen en wordt dit voor aflevering omgezet. Dat kunnen wij zelf ook via settings.
 
Tesla is accelerating the shift toward sustainable transport and energy consumption, by producing the world’s best electric cars and energy storage systems.
Model 3 will be arriving in Europe soon, and we are hiring the world’s best and brightest people to help make this a reality.

Find out more about working for Tesla in Zeebrugge, our future expansion plans, and our Technician career opportunities on Wednesday 10th October in our Gent Store.

Spaces are limited and by invitation only.


Event Date
October 10, 2018 17:00-21:00

  • Location: TESLA Gent, Belgium
  • Application deadline: October 09, 2018 12:00PM

Requirements

  • Valid driver’s license in the country in which you are applying, 2 year minimum driving record required with a clean driving history.
  • Eligibility to work in EU


Who should apply

  • Automotive students
  • Talented technicians/ automonteurs
  • Anybody interested in starting a technician's career in EV
 
Als bijna eigenaar van een Model 3, check ik af en toe of er iets te melden is over een paar onderwerpen waar ik graag meer over wil weten:

- CHAdeMO adapter Model 3
- CCS in EU
- Dakkoffer mogeijkheden Model 3

Het lijkt erop dat er nu info is over punt 1. Dat wil zeggen....deze vriendelijke Tesla eigenaar zou van iemand bij het ServiceCenter gehoord hebben dat CHAdeMO adapter mogelijkheid via een update geregeld gaat worden.

Hoewel dit geen 100% garantie geeft, lijkt deze info wel wat serieuzer dat "geruchten" of "logisch gedroom".

Ook opmerkelijk dat het bij sommige stations mogelijk was met een adapter de CCS (VS versie) te gebruiken.
Al 2,5 jaar Tesla S nog nooit de behoefte aan een CHAdeMo adapter gehad, wel in veel verschillende landen geweest, dus daar zou ik me geen zorgen over maken
 
Ik was deze week in Parijs voor mijn werk. Vandaag maar eventjes langs gegaan bij de autosalon om oa de model 3 te zien. Tesla stand was erg druk. Voor de model 3 moet je zelfs in de rij staan om van dichtbij en binnen te kunnen bekijken. Reseveringshouders krijgen een pasje waarmee je in een soort vip rij mag staan. Wel nice!

Het schijnt een US model 3 te zijn werd mij verteld. Chargeport ging niet open op de een of andere manier. Daar kon ik geen foto van maken.

Ook even langsgelopen bij de andere EV’s. Bij Audi was het ook Erg druk rond de Etron. Bij Jaguar viel de drukte wel mee. Maar het verbaasde mij het meest dat bij de Kia Niro EV niemand was te bekennen.

6AA54CF4-CCE9-4177-A31D-D57D6EAFFA65.jpeg

C725AA85-876B-4A71-931C-E222D8E384EA.jpeg

BCA32E8C-3263-4242-875F-0B2418F59B9C.jpeg
 
Ik hoop alleen dat er een mogelijkheid bestaat dat we onze Europese nummerplaat lager kunnen monteren dan hier in het filmpje.
Zo hoog op de neus breekt de mooie lijn van de M3, lijkt nergens op.
Anders zal ik zelf een bracket moeten maken