You can install our site as a web app on your iOS device by utilizing the Add to Home Screen feature in Safari. Please see this thread for more details on this.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Ik ben geen M3 deskundige maar neem aan dat DAB+ en Spotify er standaard op zitten en dat je alleen moet betalen voor de LTE.Dat vraag ik me ook af. En ook of je er Spotify op kunt krijgen. En wat het Premium Connectivity pakket in Europa/Nederland gaat kosten na het eerste gratis jaar.
P.s mogelijk zou je via WiFi je mobiel als hot spot voor de auto kunnen gebruiken?
Mijn MS is ook van leaseplan. Je RN en straks VIN zie je in je account. Leaseplan kan die niet eens zien. Leaseplan hoeft niet te weten hoe het met de kosten van laden gaat; zij schieten voor en declareren dat bij de werkgever.
Dus blijf zelf in de lead!!
1. Op dit moment verwachten wij uw Model 3 eind februari – maart aan u te kunnen leveren. Houd er rekening mee dat deze datum kan verschuiven als er in het productie of logistieke proces veranderingen plaatsvinden.
2. Zodra uw Model 3 onderweg is, vanaf de Verenigde Staten naar Nederland, zullen wij nogmaals contact met u opnemen om een verwachte week van levering af te geven, en de laatste administratie compleet te maken.
3. De levering van uw Model 3 zal plaatsvinden bij onze Tesla Factory in Tilburg aan de Asteriastraat 1, postcode 5047 RM.
4. Tesla Motors zal ervoor zorgdragen dat uw Model 3 voor u geregistreerd wordt. Indien uw Model 3 zakelijk geregistreerd en gefactureerd dient te worden, vraag ik u de onderstaande gegevens aan te vullen:
Bedrijfsnaam:
BTW nummer:
Naam:
Adres:
Postcode:
Stad:
Tevens zou ik u willen verzoeken een kopie van de volgende documenten naar ons toe te e-mailen in PDF formaat:
- Als uw Model 3 zakelijk geregistreerd moet worden vraag ik u om een recent (maximaal 1 jaar oud) digitaal gewaarmerkt uittreksel van de Kamer van Koophandel. Let op: uw naam dient zichtbaar te zijn op het uittreksel.
- Een kopie van beide zijden van een geldig NL rijbewijs.
5. Wanneer uw documenten bij ons bekend zijn zal de eindfactuur spoedig uw kant op komen en krijgt u een VIN nummer toegewezen.
Dat vraag ik me ook af. En ook of je er Spotify op kunt krijgen. En wat het Premium Connectivity pakket in Europa/Nederland gaat kosten na het eerste gratis jaar.
P.s mogelijk zou je via WiFi je mobiel als hot spot voor de auto kunnen gebruiken?
Verder zou er -volgens een Tweet van Tesla- (edit : zie ook hogerop) enkel een monofazige UMC mee geleverd worden, dat is dan echt een bummer.
Met een monofasige UMC kun je dan niet laden met 11kW? Dus een krachtstroomaansluiting (rode stekker) schiet je niks mee op?
Dan zullen ze dat waarschijnlijk dicht gaan zetten als er klanten hun Premium Connectivity niet gaan verlengen. Want momenteel krijg je via een Wifi hotspot echt de kaarten en Spotify gewoon binnen.Ja maar dat zal enkel de updates binnenhalen: Veelgestelde vragen - connectiviteit
Kan ik functies van Premium Connectivity krijgen door een mobiele hotspot te gebruiken?
Nee. Draadloze software-updates kunnen worden gedownload via Wifi-netwerken, waaronder mobiele hotspots, afhankelijk van de kosten en beperkingen van uw mobiele provider. Andere functies van Premium Connectivity, zoals satellietbeeldkaarten en streaming media, zijn momenteel echter niet beschikbaar via Wifi.
Het gaat denk ik over tijdens het rijden - zodra je de auto in Drive zet gaat de WiFi uit toch?
Ik begrijp die logica niet om niet mee te willen werken aan aparte factuur EAP. Of zou het gewoon onwetendheid zijn?
Als Tesla de autopilot proefperiode (Proefperiode geavanceerde Autopilot) laat doorlopen en ook voor de Model 3 beschikbaar maakt (zoals dat ook in Amerika is), dan verkopen ze die optie waarschijnlijk nog ontzettend veel. Je kunt dan voor 500 euro meer (in plaats van 2100 euro extra) achteraf de autopilot aanschaffen.
Ben wel benieuwd of het nu een oude of een nieuwe M3 is geweest die bijvoorbeeld in Groningen stond. Daar was de achterbank niet best.Dit is goed nieuws voor toekomstige Model 3 eigenaren en hun passagiers.
Ik heb de achterstoelen van de Model 3 zelf kunnen ervaren en de oude versie is inderdaad bagger.
Raadselachtig hoe ze überhaupt een auto kunnen maken zonder aandacht aan de achterstoelen te besteden en dan een jaar later met een betere versie komen. How hard can it be ?
Wat ik ook niet begrijp is waarom ze niet wat meer ruimte onder de voorstoelen creëeren, waardoor de achterpassagiers hun voeten er beter onder kwijt kunnen. Lukt alleen bij de Model X.