Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Model S Wrappen

This site may earn commission on affiliate links.
Heb mijn X Satin Black Matt laten wrappen bij Coen van CRS Customs (Loosdrecht) Werkelijk een vakman. Heb me goed laten informeren en mijn advies is ga zeker niet voor de goedkoopste want daar heb ik er een aantal van gezien waar zelfs onherstelbare schade aan de lak plaatsvond door in de lak te snijden. Coen heeft ondertussen menig Tesla, Bugatti, Porsche etc op zijn naam staan en zelfs Elon Musk kan zijn werk waarderen. Volgende gaat voor mij weer naar Coen van CRS Customs !
 
Heb mijn X Satin Black Matt laten wrappen bij Coen van CRS Customs (Loosdrecht) Werkelijk een vakman. Heb me goed laten informeren en mijn advies is ga zeker niet voor de goedkoopste want daar heb ik er een aantal van gezien waar zelfs onherstelbare schade aan de lak plaatsvond door in de lak te snijden. Coen heeft ondertussen menig Tesla, Bugatti, Porsche etc op zijn naam staan en zelfs Elon Musk kan zijn werk waarderen. Volgende gaat voor mij weer naar Coen van CRS Customs !

Mag ik de oer Hollandse vraag stellen: wat heeft het gekost?
 
Opties en voorwaarden:

- Nieuwe auto met of zonder poets geleverd
(Waiver aanvragen bij Tesla voor zonder)
- Nieuwe of bestaande auto
- Bestaande auto met bestaande wrap ?
- Bestaande auto de staat van de lak
- Alleen buiten of ook binnen wrap
- Welke wrap vind je mooi
- Met of zonder chroom delete
- Wrap met of zonder coating
- ......

Zomaar een aantal vragen welke zeer van invloed zijn op de prijs dus daar is geen antwoord op te geven
 
Dank voor de reacties. Heb wat offertes aangevraagd. Interessant om te lezen dat alle aanbieders aangeven anders te werken dan de anderen, waarbij zij met name beloven om de auto niet te beschadigen. Een geruststelling dat ze dat niet zullen doen.
 
Goedenmorgen ,

Ik heb maand geleden mijn tesla buitenkant in carbon laten wrappen, zie bijgevoegde foto's

Zonder de metalen strips zul je ongeveer rond 3000 a 4000 euro kwijt zijn.
Binnenkant mee Wrappen zal per deur ongeveer extta 500 euro kosten.

Ik heb mijn tesla bij het bedrijf wrap and go laten doen en het resultaat mag er zijn. https://www.wrapandgo.nl/
 

Attachments

  • 20180709_184642.jpg
    20180709_184642.jpg
    582.8 KB · Views: 191
  • 20180709_184633.jpg
    20180709_184633.jpg
    659.4 KB · Views: 134
Dank voor de reacties. Heb wat offertes aangevraagd. Interessant om te lezen dat alle aanbieders aangeven anders te werken dan de anderen, waarbij zij met name beloven om de auto niet te beschadigen. Een geruststelling dat ze dat niet zullen doen.
Ik heb ervaring met auto's wrappen en wil je wat advies geven.
Wat ze bedoelen met auto niet beschadigen is dat ze geen insnijdingen maken met cuttermessen (breekmessen) maar snijstrips gebruiken, zo beschadigen ze de lak niet.
Maar ze geven geen garantie wanneer je de folie verwijdert na een tweetal jaar dat je de lak niet beschadigt.
In veel gevallen heb ik het meegemaakt dat de vernislaag van de lak gewoon meekomt met het verwijderen van de oude folie.
Zeker als ze goedkope folie gebruikt hebben is de kans groot dat je lak beschadigt wordt.
Een goede kwaliteitsfolie zal maximum, mits goed onderhoud, 4 jaar meegaan.
De matte folies vergen nog meer onderhoud.
Je kan er prachtige resultaten mee bekomen maar ga niet voor de goedkoopste.
Oja, ik probeer geen klanten te ronselen want ik doe dit enkel voor vrienden en familie als hobby.
 
Last edited:
  • Helpful
Reactions: Erik-S85