peter85
Member
Ik heb gisteravond zelf ook eens wat research gedaan, maar in de wetgeving lees ik nergens dat het stuur rond moet zijn. Geen idee waar het bericht vandaan komt dat de yoke niet voldoet aan de wetgeving.
You can install our site as a web app on your iOS device by utilizing the Add to Home Screen feature in Safari. Please see this thread for more details on this.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Inderdaad, iemand op Reddit heeft er wat verder onderzoek naar gedaan en het lijkt er niet op dat een rond stuur verplicht is in de US of EU: https://www.reddit.com/r/teslamotor...t_that_steering_wheel_and_global_regulations/Ik heb gisteravond zelf ook eens wat research gedaan, maar in de wetgeving lees ik nergens dat het stuur rond moet zijn. Geen idee waar het bericht vandaan komt dat de yoke niet voldoet aan de wetgeving.
Her lijkt mij dat dit stuur niet bedoeld is om 3 slagen rond te draaien. Vroeger was dat noodzakelijk omdat het mechanisch werkte. In mijn S stoor ik me er aan dat ik moet overpakken op een rotonde. Ik ben er voor om een “slim” stuur te krijgen wat met tegendruk werkt en niet meer om meerdere omwentelingen vraagt.Het lijkt alsof ik tot een minderheid behoor, maar ik vind dat nieuwe stuurtje echt gaaf. Qua ergonomie of gebruiksgemak zie ik eigenlijk geen nadelen. In tegendeel. Wat ik me wel afvraag is hoe je de AP bedient. Iemand die daar al iets over heeft gelezen?
Dat ben ik met je eens Bas.(...) Ik ben er voor om een “slim” stuur te krijgen wat met tegendruk werkt en niet meer om meerdere omwentelingen vraagt.
Daar voldoet de yoke toch aan? Als dat al een regel is...een stuur moet volgens mij een gesloten omtrek hebben.
Inderdaad, ik zei toch ook niet dat ik tegen het nieuwe stuur wasDat ben ik met je eens Bas.
Daar voldoet de yoke toch aan? Als dat al een regel is...
Er zit een AMD grafische kaart in het entertainmentsysteem die Witcher 3 en Cyberpunk kan spelen. Vergelijkbaar met de Xbox
Series S. Niet de nieuwste goodies, dus wie weet is een upgrade van onder de €500 wel mogelijk.
Voor de techies hier, zie ook Tesla Model S new infotainment system has 10TFs of power, can play Cyberpunk and Witcher 3 - VideoCardz.com en Tesla Model S en X vernieuwd: geïntegreerde computer heeft mogelijk AMD-GPU met PS5-rekenkracht
In september worden de leveringen verwacht als je vandaag gaat bestellen.
lopende bestellingen en de bestellingen die sinds september 2020 geplaatst zijn voor de PLAID, zorgen waarschijnlijk voor deze lange wachttijd. dus ze gaan veel eerder in de EU rond rijden dan september.
ik verwacht de eerste toonzaalmodellen ergens in maart.
neen, De volumes voor de S en X zijn te klein om die nog eens te gaan opsplitsen.Moeten we de reden voor leveringen pas in September niet in een hele andere hoek zoeken?
Ik las ergens dat "the machine that makes the machine" aka Gigafactory Berlin in Juli dit jaar operationeel moet zijn.
Was wel een bericht van afgelopen October dus weet niet of er inmiddels nog vertraging is opgelopen...
Kan het niet gewoon zijn dat Tesla de productie voor EU model S/X niet gelijk daar wil opstarten?
neen, De volumes voor de S en X zijn te klein om die nog eens te gaan opsplitsen.
De prijs lager en de auto goedkoper... Tesla hoeft er ook niet mee te stunten zoals bijvoorbeeld Audi die zijn CO2 boete moet ontlopen maar de vanafprijs is toch wel netjes. Het is dat ik die oranje zijlichten niet wil anders zou je er één gaan halen. In VS ook veel eerder beschikbaar dan hier. Waarschijnlijk gaat iemand dat wel doen om hem hier alvast te kunnen testen.Tsja... verouderd en duur model en nog duurder door verscheping en import tax.
Als je de USD -> EUR prijs neemt is de nieuwe S LR 64.643 EUR en dat is een verschil van 25.000 EUR.
Met een hier gebouwd model zou de vraag dus automatisch hoger worden omdat de prijs stukken goedkoper is.
Zijn model 3 is nog steeds in Griekenland.Waar is youyou gebleven?