Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Model S/X refresh

This site may earn commission on affiliate links.
Er is helemaal nog niets veranderd. Dit is een afbeelding welke een automagazine heeft gebruikt op 23/09/2020.
En deze komt 100% overeen met de foto van tesla.com

De 'deuken' in de deur zijn gewoon weerspiegelingen van de omgeving ;)

Nog maar eens een bewijs hoe er een hype over iets kan worden gemaakt dat er helemaal niet is :rolleyes:

Tesla-Model-S-Plaid-grijs.jpg
 
Last edited:
Er is helemaal nog niets veranderd. Dit is een afbeelding welke een automagazine heeft gebruikt op 23/09/2020.
En deze komt 100% overeen met de foto van tesla.com

De 'deuken' in de deur zijn gewoon weerspiegelingen van de omgeving ;)

Nog maar eens een bewijs hoe er een hype over iets kan worden gemaakt dat er helemaal niet is :rolleyes:

View attachment 627418
en toch vind ik hem mooier!
 
Er is helemaal nog niets veranderd. Dit is een afbeelding welke een automagazine heeft gebruikt op 23/09/2020.
En deze komt 100% overeen met de foto van tesla.com

De 'deuken' in de deur zijn gewoon weerspiegelingen van de omgeving ;)

Nog maar eens een bewijs hoe er een hype over iets kan worden gemaakt dat er helemaal niet is :rolleyes:

View attachment 627418
Mijn fout.
Dit is gewoon de foto op de tesla website en ik dacht dat ze hier een nieuwe zijkant lieten zien.
Maar deze foto gebruiken ze blijkbaar al heel lang.
Persoonlijk vind ik het dus een foto die een heel verkeerd beeld weergeeft van de model S die we nu rijden.
 
  • Informative
Reactions: Flaker
Mijn verwachting is, dat er nieuws komt morgen na sluiting beurs.
Imo zouden ze toch al een poging gedaan hebben om de verwachtingen de kop in te drukken mocht er niets komen. En hadden ze ook gewoon de reden opgegeven voor het stilleggen van de lijnen.
Mocht er niets uit de bus komen, zou het ook voor mij een tegenvaller zijn.
Dan
Teslarati is ook aan het speculeren over de nieuwe Model S en X.
Ze schrijven dat dit type uit de showrooms is verwijderd; dat daar nog alleen Model 3 en Y staat.
Meer lezen:
Tesla Model S and Model X are disappearing from showrooms, further hinting at coming 'refresh'
Dat is toch al enkele weken zo. In de Tesla Store in Hasselt bijvoorbeeld staat al even enkel een model 3 in de showroom.
De stockmodellen zijn ook verdwenen in België en verdwijnen stilaan overal. Toch een teken dat de “oude modellen” plaats moeten maken.
Als dit nu nog niet duidt op een vernieuwing, dan weet ik het ook niet meer. Alleen wanneer komt men met het nieuws??
 
Er zijn wat geruchten (afkomstig van medewerkers van Tesla) dat de nieuwe S begin februari in productie gaat en de nieuwe X begin maart. De productie heeft de afgelopen weken stilgelegen om de assemblagelijnen samen te voegen.

Alle showmodellen zouden voor het einde van de maand verkocht moeten zijn. Het schijnt zo te zijn dat ook de skateboards (chassis) aan het verdwijnen zijn uit de stores, wat wijst op meer dan een simpele facelift.

Benieuwd wat er waar zal blijken te zijn van deze geruchten.
 
  • Like
  • Informative
Reactions: ebullio and Xfrank