Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Model S/X refresh

This site may earn commission on affiliate links.
Ziet er erg mooi uit, zowel binnen als buiten. Dat stuurtje zal er wel niet van komen, maar ik vindt het echt gaaf. (Gaaf, is dat nog een woord anno 2021?)

Ik ben niet in de markt voor een nieuwe, maar anders werdt het zeker een long range. Plaid hoeft van mij niet, is me de extra centen niet waard. Wel cool!
 
Ben benieuwd of de EU versie CCS gaat krijgen, wordt nergens echt genoemd nog maar ze gaan hier natuurlijk ook pas in september leveren. Want de plek waar nu de laadpoort zit gaat dit niet passen.

Je zou toch zeggen dat ze met een refresh daar wel over nadenken. Je kan mensen niet meer met een 'dongle' op pad sturen, dat zou echt een blamage zijn. Aan de andere kant type ik dit op een 2019 MacBook Pro waar Apple dat wel een tof idee vond (of ligt dat aan het feit dat de overgang naar USB-C enorm traag gaat ;))
 
Je zou toch zeggen dat ze met een refresh daar wel over nadenken. Je kan mensen niet meer met een 'dongle' op pad sturen, dat zou echt een blamage zijn. Aan de andere kant type ik dit op een 2019 MacBook Pro waar Apple dat wel een tof idee vond (of ligt dat aan het feit dat de overgang naar USB-C enorm traag gaat ;))

Dat laatste.

Tesla is inmiddels wel over naar USB-C trouwens.
 
Het lijkt alsof ik tot een minderheid behoor, maar ik vind dat nieuwe stuurtje echt gaaf. Qua ergonomie of gebruiksgemak zie ik eigenlijk geen nadelen. In tegendeel. Wat ik me wel afvraag is hoe je de AP bedient. Iemand die daar al iets over heeft gelezen?
Volgens mij is zo’n stuurtje in de EU niet toegelaten en zal hij met een gewoon stuur geleverd worden.