Inderdaad, matten, trillende assen en yellow banding zijn 3 bekende problemen waar zowat iedereen mee geplaagd wordt, en waar Tesla toch maar erg traag mee bezig is om te verhelpen (maar er wordt wel aan gewerkt, bijv. een fix voor de gele rand wordt op het ogenblik uitgerold naar de SeCs).nu 1,5 jaar de mx in bezit twijfel ik steeds vaker aan de kwaliteit. ook heeft sec geen oplossing voor problemen als:
- gele rand rond scherm
- deurmat berijderskant helemaal los
- trillende voorassen bij optrekken
heb nu sinds kort ook dat mijn berijdersdeur niet meer open gaa (lijkt mechanisch probleem en niet sensoren) en het raam blijft hangen
heb pas 60k gereden, herkennen jullie dit?
Tot slot lijkt mijn maximale soc 315 te zijn en deze was aan het begin 330, terwijl ik nooit tot 100 procent laad
Het probleem met je portier lijkt me een geïsoleerd incident, en aangezien het raam ook blijft hangen zou het best een elektrisch probleem kunnen zijn, wellicht kabelboom beschadigd o.i.d. Dit zal het SeC onder garantie voor je repareren.
Als dit verder alles is dan denk ik dat je geen slechte auto getroffen hebt .