Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register
This site may earn commission on affiliate links.
Kwam rond 15 december deze model Y tegen op de A2.
 

Attachments

  • B9C14C0F-7E01-4FF9-8FA0-7979A4ECDAF8.jpeg
    B9C14C0F-7E01-4FF9-8FA0-7979A4ECDAF8.jpeg
    191 KB · Views: 89
  • E51C4E74-D07C-435F-B0DC-AE2BA280C484.jpeg
    E51C4E74-D07C-435F-B0DC-AE2BA280C484.jpeg
    177.1 KB · Views: 48
De komjoenitie in de US&A zegt dat je beter nog even niet gaat pre-orderen

Daaronder heb ik al becommentarieerd dat dat gezeur is, ingeval je niet zo kapitaalkrachtig bent en de 4 á 5 ritten per jaar waarop je moet superchargen op een lange rit deze kunt gebruiken om je wat te verpozen en dat beetje verlies voor lief te nemen. Daarnaast zul je op echt lange ritten ook de long range moeten bijladen, dat scheelt hooguit 1 extra laadbeurt per dag plus die laadt wat sneller. Als je het geld hebt of volledig afhankelijk bent van superchargen koop je de long range en als je maar enkele lange ritten per jaar maakt kun je geld besparen.
Dit is de mening van een enkeling die wat populariteit kwijt lijkt te zijn en nu clickbait nodig schijnt te hebben, maar zeker niet "de komjunitie"
[Edit Elon zelf vond 250 mile eerder overigens wel een ondergrens, dat moet gezegd worden]
 
Goede foto's van de 7 zits Model Y, met een aantal mensen die daadwerkelijk op de 3e zitrij zitten.
't Ziet er wat mij betreft boven verwachting ruim uit. Niet geschikt voor volwassen mensen, maar prima voor kinderen.
Ook kan de middelste stoel op de 2e zitrij plat worden gelegd, zodat de achterste zitrij niet tegen een "muur" aan zit te kijken.

Model-Y-Tammy-third-row-leg-room.jpg


Model-Y-Tammy-Facebook.jpg


Alle foto's op:
Up-close look at the Tesla Model Y third row [Photos] - Updated - Drive Tesla Canada
 
  • Like
Reactions: eelcodb
Ik was bij service centre Duiven deze week met mijn MS. Daar zeiden ze ook dat de auto’s (m3) die ze uit China binnenkrijgen substantieel beter in elkaar zitten dan de auto’s uit Amerika.

Als ik de Y bestel wil ik zeker weten dan ik een MIG heb en geen Amerikaanse.
 
is er al een streefdatum dat die Y uit de duitse fabriek gaat rollen? Als je de LR besteld staat er nog steeds "De productie begint naar verwachting begin 2021"
Bij de P versie staat nog niks trouwens.
Iemand een educated guess?
Grappig. Gisteren toen ik keek stond er al "De productie start naar verwachting medio 2021" (en nu dus ook). Zeer kort geleden aangepast dus.