You can install our site as a web app on your iOS device by utilizing the Add to Home Screen feature in Safari. Please see this thread for more details on this.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Daar ben ik volledig mee akkoord, maar het ging over wat ik graag gehad zou hebben, een beetje een droom dus. Het is ook de reden waarom ze met de SR Model Y begonnen zijn in Texas.@YCedric Ik denk niet dat er 100 kWh battery packs zullen komen. En dit om 2 redenen:
- Eens de 4680 batterijen gebruikt worden, is de energiedensiteit groter dan de huidige batterijen. (Ze kunnen dus eenzelfde range geven met minder batterijen). Ik denk dus dat de batterijcapaciteit zal dalen.
- Meer batterijen in 1 wagen wil zeggen dat er minder wagens geproduceerd kunnen worden. (batterijen zal de productie bottleneck worden in de nabije toekomst). Een hogere prijs voor een wagen met een 100 kWh battery pack geeft belange niet zoveel winstmarge als een x aantal extra wagens door het gebruik van kleinere batterijen in alle wagens.
Klopt het dat Tesla Vision pas recent is geïntroduceerd in Europa?
hoi larsBinnenkort krijgen we veel (nieuw model) afneembare trekhaken voor de Model Y binnen. Naast het trekgewicht van 1600kg heeft deze ook een draaglast van ruim 115kg, waardoor zelfs 3 elektrische fietsen meenemen op een fietsendrager tot de mogelijkheden behoort.
We willen als Trekhaakcentrum graag de eerste trekhaak bij ons hoofdkantoor in Made (regio Oosterhout/Breda) monteren, zodat we met name de werking van de elektronica goed kunnen testen.
Daarvoor mag ik een Model Y rijder uitnodigen die met een aantrekkelijke korting de eerste trekhaakmontage bij ons laat uitvoeren. Wie interesse heeft, mag me een PM sturen.
Hieronder een aantal foto's vanuit de fabrikant hoe het eruit komt te zien. Netjes weggewerkt en nagenoeg onzichtbaar.
View attachment 819534 View attachment 819535
Nee het is echt een Model Yde fotos zijn denk ik van een model 3 bij een y komt hij achter het plastic deel niet eronder!
Zwart is toch ook Metallic?Voor degenen die al hun Y hebben (of een ander model), waarom vraagt Tesla 1200 euro extra voor niet-metaal zwart?
Het zal dan aan mij liggen... ik dacht dat vroeger zwart gratis was bij Tesla want niet-metallic en de andere metaalkleuren optie.Zwart is toch ook Metallic?
Zelfs pearl white is multicoat. Bij andere merken is dit vaak het duurste kleur, bij Tesla net standaard.
Al zie ik niet veel ‘pearl’ effect in die van mij, maar misschien heb ik nog de juiste lichtinval niet gehad.
Klopt helemaal.Het zal dan aan mij liggen... ik dacht dat vroeger zwart gratis was bij Tesla want niet-metallic en de andere metaalkleuren optie.
Dus ik dacht nu:
zwart = geen metaalkleur
blauw, grijs = metaalkleur
rood, wit = dubbel metaal (dubbele coating) - parel effect dacht ik niet bij wit??
Dan zal het enkel ‘pearl’ zijn qua naam. Nomen is geen omen bij Tesla.parel effect dacht ik niet bij wit??
Thx. Blijft mijn vraag waarom zou ik 1200 opleg betalen voor een inferieure verf die meer warmte aantrekt = meer koelen = minder autonomieKlopt helemaal.
…tot de tweede dag na het wassen.Maar die er natuurlijk wel lekker uitziet ...
Vraag is niet waarom zwart duurder is, maar eerder waarom wit goedkoper is. Bij andere merken is dat net duurder. Wellicht inderdaad door de grotere volumes.Thx. Blijft mijn vraag waarom zou ik 1200 opleg betalen voor een inferieure verf die meer warmte aantrekt = meer koelen = minder autonomie
Maar die er natuurlijk wel lekker uitziet ...
Het opnieuw vuil worden, of eerder opnieuw vuil ‘uitzien’, heeft niets te maken met de kwaliteit van het wassen.Cursus autowassen volgen
Haha er bestaat meer dan alleen autoshampoo amigoHet opnieuw vuil worden, of eerder opnieuw vuil ‘uitzien’, heeft niets te maken met de kwaliteit van het wassen.
Mijn witte MY staat naast de paarse Zoe van mijn vrouw. Na dezelfde regenbui met saharazand is die van haar echt smerig, terwijl die van mij er nog best goed uit ziet.
Volgens mij heeft Tesla op een moment gekozen voor wit als standaard omdat ze helemaal klaar waren met al die lakklachten bij zwart. Iedereen was het eens dat de afwerking van de M3 uit Fremont vrij rampzalig was. Had ook te maken met de keuze van de (milieuvriendelijke) laksoort. Ze waren gewoon veel geld kwijt aan poetsen en overspuiten na aflevering. Is nu natuurlijk wel anders met auto’s uit China en Duitsland. Dus misschien is het nu allemaal wat minder logischVraag is niet waarom zwart duurder is, maar eerder waarom wit goedkoper is. Bij andere merken is dat net duurder. Wellicht inderdaad door de grotere volumes.
Toch een vreemde foto. Bij de standaard Tesla trekhaak gaat de trekhaak horizontaal in het gat in de bumper.Nee het is echt een Model Y
De standaard trekhaak van Tesla is inderdaad een horizontaal afneembare en die steek je dus recht achter in de bumper (vandaar het plaatje/kapje).
Degene die wij monteren wordt als het ware achter de bumper gemonteerd, waardoor je niet met een zichtbaar gat in je bumper rijdt.
Héhé. 21 jaar in een autoschadeherstelbedrijf opgegroeid. Onze wagens worden 2 keer per jaar ‘gesimoniseerd’, zoals wij dat noemden.Haha er bestaat meer dan alleen autoshampoo amigo