Phil V
Well-Known Member
Daarom zei ik ‘bijna’ de enige achteruitgang. Dat valt eigenlijk mee. Enkel op slechte wegen, maar zo vaak rij je daar ook niet op.en de luchtvering ?
You can install our site as a web app on your iOS device by utilizing the Add to Home Screen feature in Safari. Please see this thread for more details on this.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Daarom zei ik ‘bijna’ de enige achteruitgang. Dat valt eigenlijk mee. Enkel op slechte wegen, maar zo vaak rij je daar ook niet op.en de luchtvering ?
Bijna nooit op slechte wegen, je woont toch in België?Daarom zei ik ‘bijna’ de enige achteruitgang. Dat valt eigenlijk mee. Enkel op slechte wegen, maar zo vaak rij je daar ook niet op.
Wel aan de Vlaamse kant (niet politiek bedoeld).Bijna nooit op slechte wegen, je woont toch in België?
Rammelend geluid : misschien door de vele testritten ? In elk geval zou Tesla dat beter opnemen.Gisteren veel te korte test gedaan met een Performance. In de vestiging in Brussel krijg je maar een half uurtje, veel te weinig om te testen, en dan nog eens op een uur dat er al relatief druk verkeer was.
Geeft echter wel een idee dat de wagen ziekelijk snel is en ook al duw je serieus door dan nog blijft verbruik relatief laag.
Technologisch staat de wagen echt mijlen ver voor op de concurrentie maar de afwerking doet me toch weer wat twijfelen. Rammelend geluid in een nagenoeg nieuwe wagen, zetels ok zonder meer ... het blijft een moeilijke oefening.
Wagen was uitgerust met FSD, werkt eigenlijk vrij goed.
Ideaal zou zijn dat de wagen zonder deze optie ook de verkeerslichten en stopborden etc. herkent want dat vond ik nog het meest nuttige.
Dirk, heb jij geen nieuwe S gekocht indertijd met de prijsdaling ?Rammelend geluid : misschien door de vele testritten ? In elk geval zou Tesla dat beter opnemen.
Maar terzake : mijn MIC-Y is zeer stil, geen rammels, geen kraakjes, en door de dubbele beglazing weinig geluiden van buiten.
Als ik nadien met de S rij, denk ik dat er een raam open staat...
Overigens heb ik enkel AP op de Y; en die leest wel degelijk de verkeersborden - de snelheid wordt aangepast.
Alleen jammer dat hij soms borden met gewichtsbeperking (3,5T) leest als maximum snelheid 35 ;-)
Merk dat ik vergeten ben te reageren. Maar is inderdaad een mogelijkheid!We kunnen eventueel wel eens afspreken volgende week of zo. Ik zit wel aan de andere kant van Brussel. Ik weet niet of er andere interesse hebben om een MYP te zien.
Was de tweede die het gemeld had maar door drukte hadden ze nog niet kunnen nazien, was constant testrit, één na de andere met die P. Batterij was nog maar op 30% toen ik hem hadRammelend geluid : misschien door de vele testritten ? In elk geval zou Tesla dat beter opnemen.
Maar terzake : mijn MIC-Y is zeer stil, geen rammels, geen kraakjes, en door de dubbele beglazing weinig geluiden van buiten.
Als ik nadien met de S rij, denk ik dat er een raam open staat...
Overigens heb ik enkel AP op de Y; en die leest wel degelijk de verkeersborden - de snelheid wordt aangepast.
Alleen jammer dat hij soms borden met gewichtsbeperking (3,5T) leest als maximum snelheid 35 ;-)
Ik zit in Sint-Lambrechts-Woluwe. Vandaag was mijn eerste werkdag. Ik ben nog een beetje moe dus Voorlopig zit ik aan woensdag of donderdag te denken. Het zou kunnen dat ik zondag richting Brugge trek, maar ik weet nog niet om hoe laat ik daar zou moeten zijn.Merk dat ik vergeten ben te reageren. Maar is inderdaad een mogelijkheid!
Wat is de andere kant van Brussel dan en wanneer zijn er mogelijkheden voor jou?
Mijn Brussels kantoor is in Evere dus niet zo ver vandaar maar ben er maar 1 of 2 keer per week een paar uur. Kunnen eens afspreken als je uitgerust bent.Ik zit in Sint-Lambrechts-Woluwe. Vandaag was mijn eerste werkdag. Ik ben nog een beetje moe dus Voorlopig zit ik aan woensdag of donderdag te denken. Het zou kunnen dat ik zondag richting Brugge trek, maar ik weet nog niet om hoe laat ik daar zou moeten zijn.
Oh ja, drink je je koffie zwart of met melk; ook suiker?Mijn Brussels kantoor is in Evere dus niet zo ver vandaar maar ben er maar 1 of 2 keer per week een paar uur. Kunnen eens afspreken als je uitgerust bent.
Thx alvast!
Je kan forumleden overigens ook rechtstreekse berichten sturenMijn Brussels kantoor is in Evere dus niet zo ver vandaar maar ben er maar 1 of 2 keer per week een paar uur. Kunnen eens afspreken als je uitgerust bent.
Thx alvast!
Het was publiek omdat ik gevraagd had omdat nog iemand interesse had, maar we zullen private gaanJe kan forumleden overigens ook rechtstreekse berichten sturen
Wat voor telefoon, welke softwareversie, welke snelheid, altijd zo geweest of sinds kort, fixed een reboot het, etc, etc, "dut't naait" kan alles zijn.- bluetooth werkt echt slecht, ik ben onverstaanbaar.
Zelfde probleem hier. Al zit er zelden iemand achterin.1. Hoe regel je het klimaat achterin?
Voorin zit ik behaaglijk in een lichte stroom van koele lucht. Achterin trekken de kids de muts over hun hoofd, de wanten aan en een deken over de benen.
Is er een manier om de temperatuur of de luchtstroom achterin anders te reguleren? De manual en het display lijken te zeggen 'nee, stik er maar in'.
Je kunt de luchtstroom achterin uitschakelen. Via het scherm. Dan kan de muts af en de deken weg.Twee vraagjes over de climate control in de MY. Na ongeveer 5.000 km ben ik er nog niet helemaal achter.
1. Hoe regel je het klimaat achterin?
Voorin zit ik behaaglijk in een lichte stroom van koele lucht. Achterin trekken de kids de muts over hun hoofd, de wanten aan en een deken over de benen.
Is er een manier om de temperatuur of de luchtstroom achterin anders te reguleren? De manual en het display lijken te zeggen 'nee, stik er maar in'.
2. Auto Vs Manual
We rijden op standje auto (qua climate). Daarbij blaast ie vrij fors op van-7.
Zodra ik klik op 'auto' (en dus naar manual ga), dan wordt de luchtstroom minder. Dat terwijl de instellingen verder gelijk blijven. De ventilator staat nog steeds op 7 en AC staat aan, maar toch is de luchtstroom anders/minder koel.
Hoe ontstaat dat verschil?
Anders gezegd (wat is de wens): Soms wil ik de luchtstroom net 1 tikje minder koud, maar bij het switchen naar manueel krijg ik niet dezelfde baseline als die ik had bij auto.
Heeft iemand enig idee?
Thanks voor de tip(s).Je kunt de luchtstroom achterin uitschakelen. Via het scherm. Dan kan de muts af en de deken weg.
Als je de luchtstroom een tikje te koud vindt, dan moet je de temperatuur een tikje hoger zetten.
Ik wou dat ik jouw geheugen had. ;-)Dirk, heb jij geen nieuwe S gekocht indertijd met de prijsdaling ?