Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register
This site may earn commission on affiliate links.
Komende woensdag mijn MY levering.... Lees ik overal dat tesla de MY nu aan het uitleveren is met HW4. Daar zit ik dan natuurlijk niet tussen. Altijd de vraag, hoelang moet je wachten en heb je de upgrade nodig. Wat wel het geval is de auto is gelijk wat minder waard omdat hij nog HW3 heeft.

Wachten op de HW4 of toch laten leveren is de vraag.
 
Komende woensdag mijn MY levering.... Lees ik overal dat tesla de MY nu aan het uitleveren is met HW4. Daar zit ik dan natuurlijk niet tussen. Altijd de vraag, hoelang moet je wachten en heb je de upgrade nodig. Wat wel het geval is de auto is gelijk wat minder waard omdat hij nog HW3 heeft.

Wachten op de HW4 of toch laten leveren is de vraag.
Er is geen uodate voorzien naar HW4 voor bestaande wagens.
 
Debadged
IMG_7215.jpeg

IMG_7212.jpeg
 
Dat ding flappert inderdaad. Waar heb jij jouw alternatief gehaald dan?
Gewoon bij een lokale automaterialen-zaak. Hoes met dunne rand. Waarin je het kenteken klikt. Die hoes maak je met twee schroeven vast in de originele schroefgaten. De hoes maak je op de hoeken vast met goed dubbelzijdig tape. Je kenteken buig je een beetje in de vorm van de achterklep. Je klikt ‘m er in. Klaar!
 
  • Informative
Reactions: Alain13 and Nick-m
Gewoon bij een lokale automaterialen-zaak. Hoes met dunne rand. Waarin je het kenteken klikt. Die hoes maak je met twee schroeven vast in de originele schroefgaten. De hoes maak je op de hoeken vast met goed dubbelzijdig tape. Je kenteken buig je een beetje in de vorm van de achterklep. Je klikt ‘m er in. Klaar!

Kan je misschien eens een foto posten?

Geen flauw idee hoe anders dat er uit ziet 😁

Mooiste zou nog zijn als ze sticker-kentekens zouden toestaan zoals in CA 🤔

IMG_6065.jpeg
 
  • Like
Reactions: Alain13