Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register
This site may earn commission on affiliate links.
Fijn voor de kopers van de Model Y. Minder fijn voor de huidige eigenaren die de auto al hebben gekocht (prive of zakelijk). De inruilprijzen en restwaardes dalen nu ook harder.
Ik ga mee in deze beredenering als dit je LAATSTE Auto/Tesla is.
Maar het prijsverschil/bijbetaling richting een volgende nieuwe Tesla zal uiteindelijk niet significant wijzigen (mogelijk zelfs dalen)
 
Hoe zit het tegenwoordig met Premium Interior enzo? Bij mijn M3 AWD LR met wit interieur heb ik meer lichtpakket en beter geluid dan in de M3 SR van mijn vriendin, hoe zit dat tegenwoordig met de ModelY ? Is dat nog steeds zo onderverdeeld??
 
Koop een nieuwe Tesla en behoud gratis onbeperkt Supercharging​
Voor een beperkte tijd kunt u nu uw gratis, onbeperkt Supercharging van uw huidige auto uitwisselen naar uw nieuwe Model S, Model X of Model Y aankoop of lease—inruil is niet nodig.

U komt hiervoor in aanmerking als de bestelling en levering van uw nieuwe Tesla vóór het einde van het jaar plaatsvinden.*​
2023 Tesla, Inc.
wordmark
Boomsesteenweg 8 2630 Aartselaar
Ook mail gekregen ook voor EUROPA

Na een teleurstellend bod op de Model S, zie ik af van aanschaf van de Model Y.
Ja de model Y is mooi geprijsd voor 42.000 euro als je de subsidie meeneemt in de berekening. En met de overdragen van free superchargen leek het interessant te zijn. Maar voor het geboden bedrag kan ik veel beter verder rijden in de Model S en de batterij vervangen indien het nodig zou moeten zijn. Hoop het uiteraard niet.
 
  • Like
Reactions: Powergerry
Na een teleurstellend bod op de Model S, zie ik af van aanschaf van de Model Y.
Ja de model Y is mooi geprijsd voor 42.000 euro als je de subsidie meeneemt in de berekening. En met de overdragen van free superchargen leek het interessant te zijn. Maar voor het geboden bedrag kan ik veel beter verder rijden in de Model S en de batterij vervangen indien het nodig zou moeten zijn. Hoop het uiteraard niet.
Is free_supercharge overzetten naar MY en de MS zelf verkopen geen optie?
 
Is free_supercharge overzetten naar MY en de MS zelf verkopen geen optie?
Na een teleurstellend bod op de Model S, zie ik af van aanschaf van de Model Y.
Ja de model Y is mooi geprijsd voor 42.000 euro als je de subsidie meeneemt in de berekening. En met de overdragen van free superchargen leek het interessant te zijn. Maar voor het geboden bedrag kan ik veel beter verder rijden in de Model S en de batterij vervangen indien het nodig zou moeten zijn. Hoop het uiteraard niet.
Hoi maurice

Heb hetzelfde dillemma model s 75 uit december 2017. Wel of niet inruilen voor model y met subsidie en overzetten gratis superchargen. Wat vond juj een teleurstellend bod? Wat is reëel voor mijn model s uit december 2017 met 115.000km op de teller en ccs upgrade en autopilot?
 
Hoi maurice

Heb hetzelfde dillemma model s 75 uit december 2017. Wel of niet inruilen voor model y met subsidie en overzetten gratis superchargen. Wat vond juj een teleurstellend bod? Wat is reëel voor mijn model s uit december 2017 met 115.000km op de teller en ccs upgrade en autopilot?
MIjn bod was onder de 13k Met een eerdere vernomen biedingen op een 2018 Model S neem ik aan ik dat ze voor jou auto iets bieden van 20k

Je kan het bod gewoon opvragen via: https://www.tesla.com/nl_nl/tradein
 
iets minder dan 13 en minimaal het dubbele. Ik snap Tesla ook wel, maar daarmee is voor mij doorrijden met de S wel een makkelijke keuze. De auto rijdt heerlijk, maar een hele nieuwe is natuurlijk ook aantrekkelijk en ontzorgt meer.
Ik had een vergelijkbare keuze toen ik een model Y wilde kopen. tesla bood belachelijk weinig, maar ook de handel wilde de zelfs geen bod toen. Een veel te hoge voorraad die te duur was ingekocht nadat Tesla de prijzen weer eens had verlaagd.
Gebaseerd op de lage biedingen heb ik de model S toen in privé overgenomen en een Volvo XC90 voor een goede prijs kunnen verkopen.
vervolgens een voorraad model Y gekocht
 
Hoe zit het tegenwoordig met Premium Interior enzo? Bij mijn M3 AWD LR met wit interieur heb ik meer lichtpakket en beter geluid dan in de M3 SR van mijn vriendin, hoe zit dat tegenwoordig met de ModelY ? Is dat nog steeds zo onderverdeeld??
Volgens de site van Tesla zit er in de MY SR en MY LR hetzelfde aantal speakers. Maar of ze dezelfde specs hebben weet ik niet.
 
  • Like
Reactions: NielsA