You can install our site as a web app on your iOS device by utilizing the Add to Home Screen feature in Safari. Please see this thread for more details on this.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Dan krijg je een QWERTZ toetsenbord.waarom zit er z'n verschil tussen LR tussen BE en NL eigenlijk ? die RWD is verklaarbaar vanwege NL subsidie, maar de LR?
Kan je niet gewoon beter in BE kopen, zit toch geen bpm erop.
de cijfer toetsen zitten toch op dezelde plek ?!Dan krijg je een QWERTZ toetsenbord.
Oh, ja het was een AZERTY toetsenbord, stuk rampzaliger dan een QWERTZ toetsenbord.In België krijg je met een beetje pech een AZERTY toetsenbord voor je kiezen. Daar moet je de shift gebruiken om cijfers te krijgen. Alsof het niet al erg genoeg was om een Q te krijgen als je een A typt of een W ipv een Z of andersom...
Back to topic: ... ehh ... Ik heb 'm nu 7 maanden en 28.420 kilometer en nog geen moment spijt van gehad. Wat 'n heerlijke bak.
Voor mij hoeft hij niet groter en het zou mij verbazen mocht dat fake news zijn. Tesla heeft niet de gewoonte om een design drastisch te wijzigen. Vergroten is drastisch.
Nou de computer animatie zal wel een of andere "fantasy" design zijn. Met Bigger zal hier wel niet bedoeld zijn dat de afmeting van de auto groter wordt meer wel verkopen nog zal toenemen.Voor mij hoeft hij niet groter en het zou mij verbazen mocht dat fake news zijn. Tesla heeft niet de gewoonte om een design drastisch te wijzigen. Vergroten is drastisch.
Ik denk niet dat ze bedoelen groter in fysiek. Het design zal straks, denk ik, meer naar M3 Highland gaan.Voor mij hoeft hij niet groter en het zou mij verbazen mocht dat fake news zijn. Tesla heeft niet de gewoonte om een design drastisch te wijzigen. Vergroten is drastisch.
Ik verwacht het eigenlijk sneller.Verwacht in het tweede deel van 2024, maar laat het Q4 zijn. De vraag is of Berlijn gelijktijdig omschakelt of - zoals we nu in de VS zien met de Highland - we in de EU nog enkele maanden moeten wachten op de MY Juniper.
Die zijn nu geïntegreerd met de koplampen, welke op hun beurt weer middels een OTA update adaptief gemaakt zullen worden. Lijkt me juist een verbetering...Het ontbreken van de mistlampen vooraan is ook wel een downgrade vind ik.
Voor eind 2024 willen wij de huidige tweede auto (BMW 320 GT uit 2015) verkopen en een nieuwe (tweede) elektrische auto kopen. Een facelift van de model Y zal zeer zwaar meewegen of het een model Y zal worden of een auto van een ander merk....Ik verwacht het eigenlijk sneller.
Anders verliezen ze te veel klanten die ‘wachten’ op de update. Of ze moeten de prijzen te veel laten zakken om de volumes te halen.
Mistlichten zitten niet voor niets onderaan. Zo schijnen ze onder de mist door (mist komt meestal net tot tegen de grond omdat die luchtlaag iets warmer is).Die zijn nu geïntegreerd met de koplampen, welke op hun beurt weer middels een OTA update adaptief gemaakt zullen worden. Lijkt me juist een verbetering...
Mistlichten zitten niet voor niets onderaan. Zo schijnen ze onder de mist door (mist komt meestal net tot tegen de grond omdat die luchtlaag iets warmer is).
In de koplampen zal dus minder goed zijn.
Het was een domme eis. Goed gecorrigeerd.Ik vond mistlampen vanvoor vroeger een must en een reden om een andere wagen te kiezen als ze niet te krijgen waren.
Echter gebruik ik ze zo weinig dat ik die eis bij mijn twee laatste wagens heb laten vallen.