Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register
This site may earn commission on affiliate links.
In België krijg je met een beetje pech een AZERTY toetsenbord voor je kiezen. Daar moet je de shift gebruiken om cijfers te krijgen. Alsof het niet al erg genoeg was om een Q te krijgen als je een A typt of een W ipv een Z of andersom...

Back to topic: ... ehh ... Ik heb 'm nu 7 maanden en 28.420 kilometer en nog geen moment spijt van gehad. Wat 'n heerlijke bak. :D
 
  • Like
Reactions: Maarten
In België krijg je met een beetje pech een AZERTY toetsenbord voor je kiezen. Daar moet je de shift gebruiken om cijfers te krijgen. Alsof het niet al erg genoeg was om een Q te krijgen als je een A typt of een W ipv een Z of andersom...

Back to topic: ... ehh ... Ik heb 'm nu 7 maanden en 28.420 kilometer en nog geen moment spijt van gehad. Wat 'n heerlijke bak. :D
Oh, ja het was een AZERTY toetsenbord, stuk rampzaliger dan een QWERTZ toetsenbord. ;)
 
  • Like
Reactions: PriOkkie
Bij andere merken zou dit een facelift zijn. Meer dan een refresh is het niet, dus ik verwacht niet dat de auto echt merkelijk groter wordt.
Ik verwacht een gelijkaardig interieur als in de 3, met stof op het dashboard, wat meer zachte materialen en geventileerde zetels.
 
Verwacht in het tweede deel van 2024, maar laat het Q4 zijn. De vraag is of Berlijn gelijktijdig omschakelt of - zoals we nu in de VS zien met de Highland - we in de EU nog enkele maanden moeten wachten op de MY Juniper.
Ik verwacht het eigenlijk sneller.
Anders verliezen ze te veel klanten die ‘wachten’ op de update. Of ze moeten de prijzen te veel laten zakken om de volumes te halen.
 
Ik verwacht het eigenlijk sneller.
Anders verliezen ze te veel klanten die ‘wachten’ op de update. Of ze moeten de prijzen te veel laten zakken om de volumes te halen.
Voor eind 2024 willen wij de huidige tweede auto (BMW 320 GT uit 2015) verkopen en een nieuwe (tweede) elektrische auto kopen. Een facelift van de model Y zal zeer zwaar meewegen of het een model Y zal worden of een auto van een ander merk....
 
Die zijn nu geïntegreerd met de koplampen, welke op hun beurt weer middels een OTA update adaptief gemaakt zullen worden. Lijkt me juist een verbetering...
Mistlichten zitten niet voor niets onderaan. Zo schijnen ze onder de mist door (mist komt meestal net tot tegen de grond omdat die luchtlaag iets warmer is).
In de koplampen zal dus minder goed zijn.
 
  • Like
Reactions: MikerG_MC
Mistlichten zitten niet voor niets onderaan. Zo schijnen ze onder de mist door (mist komt meestal net tot tegen de grond omdat die luchtlaag iets warmer is).
In de koplampen zal dus minder goed zijn.

Ik vond mistlampen vanvoor vroeger een must en een reden om een andere wagen te kiezen als ze niet te krijgen waren.
Echter gebruik ik ze zo weinig dat ik die eis bij mijn twee laatste wagens heb laten vallen.