Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Model Y levering

This site may earn commission on affiliate links.
Hier nog niet, heb 22 nov MYLR midnight silver 19" besteld, nog niets te zien
Same config, same date - ook nog geen VIN in source. :-(
Begin me toch wel af te vragen of dat nog levering in Feb zal zijn. Boten die nu onderweg zijn komen mid Feb aan en dan nog import, transport naar service center + papierwerk met verzekering en inschrijving. 's going to be tight als die autos nog de boot op moeten.
 
Nog geen VIN voor een MYLR Zwart/zwart 19"
Volgens Tesla adviseur worden deze pas in februari gekoppeld
Heb ook iets in die aard gehoord. Ik had gebeld om te informeren achter de trekhaak (kost trouwens in Belgie 1350 incl btw, en de trekhaken zijn vanaf dit kwartaal beschikbaar). Had ineens gevraagd of ze al iets wisten over de levering, kreeg ik als antwoord "Ja, dat is gewoon nog feb - maart"
 
Same config, same date - ook nog geen VIN in source. :-(
Begin me toch wel af te vragen of dat nog levering in Feb zal zijn. Boten die nu onderweg zijn komen mid Feb aan en dan nog import, transport naar service center + papierwerk met verzekering en inschrijving. 's going to be tight als die autos nog de boot op moeten.
Destijds zat er tussen VIN toekenning en ophalen net één week. Toen ik VIN kreeg zat hij nog op de boot (voorlaatste in die config die nog niet besproken was).
Mijn timeframe: 03/09 bestelling geplaatst; VIN op 14/09; op 21/09 de wagen gaan afhalen.
Kan dus allemaal erg snel gaan :D
 
  • Like
Reactions: mattydebie
Heb ook iets in die aard gehoord. Ik had gebeld om te informeren achter de trekhaak (kost trouwens in Belgie 1350 incl btw, en de trekhaken zijn vanaf dit kwartaal beschikbaar). Had ineens gevraagd of ze al iets wisten over de levering, kreeg ik als antwoord "Ja, dat is gewoon nog feb - maart"
Wat betreft trekhaak: de mensen in Gent wisten me te vertellen dat volgorde toewijzing en installatie gaat gebeuren op basis van inschrijving voor info. Dus als je hem wil, zorg dat je je inschrijft om een mail te ontvangen wanneer ze beschikbaar zullen zijn. En dan zo snel mogelijk bevestigen denk ik dan 🙂
 
  • Helpful
Reactions: mattydebie
Geen idee of deze reeds op onze versie zal zitten, maar weer een mooie toevoeging waar Shanghai de eerste mee is


Screen-Shot-2022-01-14-at-9.40.46-AM.jpg