You can install our site as a web app on your iOS device by utilizing the Add to Home Screen feature in Safari. Please see this thread for more details on this.
Note: This feature may not be available in some browsers.
ik denk echt wel dat (net als Marsellus en ik) iedereen deze intrekking heeft gehad.
Heb jij misschien een zakelijk account dan?Ik heb die mail nog niet
Wel de mail van nieuwe tarieven gehad.
Particulier of niet? Ik heb een zakelijk account en heb beide mails gehad.Ik heb die mail nog niet
Wel de mail van nieuwe tarieven gehad.
Heb jij misschien een zakelijk account dan?
De mijne is privé .
Subject van de mail is "Correction: new charging tariff is not applicable|"
Tekst: "Hi E.,
On Friday, December 4th, you received a message from us about set tariffs for non-NewMotion charge points. This email was sent to you by mistake. Tariff changes do not apply to your situation and your charging costs will remain unchanged.
Our apologies for the confusion.
Kind regards,
NewMotion"
Particulier of niet? Ik heb een zakelijk account en heb beide mails gehad.
Voor de zakelijke rijder is de BTW-factuur toch belangrijk?Het is nog altijd erg jammer dat je aan een laadpaal niet gewoon met een bankpas of NFC chip kan betalen. Een laasdienstverlener verleent geen enkele dienst. Het is een transactie die prima door de huidige betaal partijen kan worden afgerond.
Dat is niet duur, meestal is dat de prijs voor “langzaam” laden. Snelladers vragen al snel >65 centOp de A29 kort gestopt om te laden bij de 175 Kw laders van Shell. ( “newmotion” )
Vrij kort de 90 Kw aangetikt, daarna liep het geleidelijk terug. Accu was ook nog koud.
0,35 cent per Kw, dit is goedkoper dan thuis aan de publieke paal met 0,37 cent per Kw
View attachment 631625
Dat is niet duur, meestal is dat de prijs voor “langzaam” laden. Snelladers vragen al snel >65 cent