Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register
This site may earn commission on affiliate links.
Is het trouwens normaal dat een afspraak met Mobile Service in de app staat als "Mobile Service-locatie" Amsterdam NH Netherlands - service komt naar dit adres - terwijl ik mijn afspraak in 's-Hertogenbosch heb gemaakt? @RichieB , hoe ziet bijvoorbeeld jouw thuis-afspraak in je app?
Bij mij staat er precies hetzelfde als bij jou. Ik denk dat ze bedoelen dat de Mobile Service vanuit Amsterdam komt. Als ik op Edit druk kan ik een andere SeC kiezen, maar dat ga ik natuurlijk niet doen want dan wordt de afspraak opnieuw ingepland.
 
  • Informative
Reactions: deBoerisTroef
Zelfde voor mij: maandag gaat het gebeuren, op locatie bij mijn werk. I'll keep you posted!

CCS ombouw is vanmiddag gedaan, inclusief push van software naar 2019.20.4.2 ("helaas" zonder Buggy spel voor de Model X); op de terugweg even bij de 50 kWh FastNed gestopt om te testen: check. Overigens kreeg ik van de 50 kW paal maar 44-45 kW bij een SoC van 55%.

Overmorgen denk ik dat ik de SuC laadsnelheid bij 20% SoC kan testen, 's kijken of het echt meer dan 115 kW is nu!
 
CCS ombouw is vanmiddag gedaan, inclusief push van software naar 2019.20.4.2 ("helaas" zonder Buggy spel voor de Model X); op de terugweg even bij de 50 kWh FastNed gestopt om te testen: check. Overigens kreeg ik van de 50 kW paal maar 44-45 kW bij een SoC van 55%.

Overmorgen denk ik dat ik de SuC laadsnelheid bij 20% SoC kan testen, 's kijken of het echt meer dan 115 kW is nu!
Dat je maar 45kW haalde komt doordat de CCS 50kW lader maximaal 125A levert en je voltage zo rond de 370V ligt op dat moment.

Wat voor een accu heb je? een 75kWh of een 100kWh?
 
Zojuist met 135 kW bij de Ionity CCS lader geladen! En dat met een 2017 model X 90D. Op de Supercharger kwam ik nooit boven de 118 kW. Op de Ionity laadpaal staat dan overigens 140 kW. 5 kW verlies in de kabel :cool:

Mooie prestatie van Tesla. De belofte dat de auto steeds beter wordt, is waargemaakt!
IMG_20190701_182619.jpg

IMG_20190701_182648.jpg
 
inclusief push van software naar 2019.20.4.2 ("helaas" zonder Buggy spel voor de Model X); op de terugweg even bij de 50 kWh FastNed gestopt om te testen: check. Overigens kreeg ik van de 50 kW paal maar 44-45 kW bij een SoC van 55%.

Overmorgen denk ik dat ik de SuC laadsnelheid bij 20% SoC kan testen, 's kijken of het echt meer dan 115 kW is nu!


Ik heb dezelfde software ip mijn X75 maar heb wel het Buggy spel
 
Last edited by a moderator:
Ik had op 6 juni een afspraak. Die is 2 dagen er voor gecancelled met 'geen onderdelen, we bellen u'. Na de verhalen hier vorige week maar een nieuwe afspraak ingepland voor 16 juli. ben beniewd of dat door gaat.

Ik ga niet wachten totdat Tesla gaat bellen.