Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Off topic draadje

This site may earn commission on affiliate links.
Puur afgaande op de foto zou ik zeggen: Je bent een hard rock/metal band begonnen met de gehele familie, waarbij 1 van de hoofdinstrumenten een Tesla coil is en ter ere van jullie eerste release (uiteraard een cover van Back In Black) zijn jullie allemaal zwart gekleed voor een albumshoot en was jouw enige zwarte shirt eentje met een Tesla-print.

Zomaar het eerste wat in me opkwam...

Rick, de shirt is juist. ( Alhoewel ik nog andere zwarte shirts in de kast hangen heb toch maar voor deze gegaan ;) )
Maar met Metal zit je ook niet ver van een waarheid, mijn zoon Yaron ( rechts op de foto ) speelt in een Metal band… .
De zwarte outfits zijn op vraag van de fotograaf omdat de foto's uiteindelijk in zwart-wit worden afgedrukt, was om diversiteit aan grijstinten te beperken in kledij.
 
  • Like
Reactions: Rick A.
Niet helemaal offtopic, maar ook weer niet ontopic.
Vrijdag ga ik wat nieuws doen: naar het hol van de leeuw.
Zag op autoweek een berichtje over rijden met een outlander phev.
Dus ik voor de grap ingevuld. En de uitnodiging inmiddels ontvangen!

Nu vinden wij als EV-rijders dat geen prettige auto - met name omdat hij altijd laadpalen blokkeert.
Mijn doelen:
- Waarom kiezen mensen voor die auto?
- Hoe zit de psyche van de Outlander-rijder in elkaar dat ze denken dat het OK is om een laadpaal te blokkeren?
- Misschien kan ik nog proefritjes uitdelen in mijn Tesla en ze behoeden voor "het kwaad"

Jullie reporter incognito houdt jullie op de hoogte!
 
Niet helemaal offtopic, maar ook weer niet ontopic.
Vrijdag ga ik wat nieuws doen: naar het hol van de leeuw.
Zag op autoweek een berichtje over rijden met een outlander phev.
Dus ik voor de grap ingevuld. En de uitnodiging inmiddels ontvangen!

Nu vinden wij als EV-rijders dat geen prettige auto - met name omdat hij altijd laadpalen blokkeert.
Mijn doelen:
- Waarom kiezen mensen voor die auto?
- Hoe zit de psyche van de Outlander-rijder in elkaar dat ze denken dat het OK is om een laadpaal te blokkeren?
- Misschien kan ik nog proefritjes uitdelen in mijn Tesla en ze behoeden voor "het kwaad"

Jullie reporter incognito houdt jullie op de hoogte!
Ze gaan wel vragen waar je nu in rijdt he.
Zeg er maar bij dat je vanwege de looks eigenlijk een Outlander had willen hebben, maar dat de range toch tegen valt.
Er verspreek je niet door Foutlander te roepen.
 
Ze gaan wel vragen waar je nu in rijdt he.
Zeg er maar bij dat je vanwege de looks eigenlijk een Outlander had willen hebben, maar dat de range toch tegen valt.
Er verspreek je niet door Foutlander te roepen.
De auto moest ik inderdaad vermelden en heb ik ook netjes gedaan. Geen commentaar op gehoord!
Zag inmiddels wel dat het event mede door Mitsubishi Nederland is georganiseerd, dus ik weer niet hoeveel ruimte er is voor evangelie.
En ik probeer, serieus, met een open blik naar die "rijdende subsidiespons" te kijken ;-)
 
  • Funny
Reactions: ebullio
De auto moest ik inderdaad vermelden en heb ik ook netjes gedaan. Geen commentaar op gehoord!
Zag inmiddels wel dat het event mede door Mitsubishi Nederland is georganiseerd, dus ik weer niet hoeveel ruimte er is voor evangelie.
En ik probeer, serieus, met een open blik naar die "rijdende subsidiespons" te kijken ;-)

Ik ben heel benieuwd naar je bevindingen en de gezichten als je in de Tesla aan komt rijden.
 
  • Funny
Reactions: simonsmidt
Was een leuke middag, meer info volgt!


IMG_1545.JPG