En ook leuk bed and breakfast vlakbij.Beckenried, goed restaurant, meer van Luzern, skien
Egerkingen, uitzicht op de Alpen
You can install our site as a web app on your iOS device by utilizing the Add to Home Screen feature in Safari. Please see this thread for more details on this.
Note: This feature may not be available in some browsers.
En ook leuk bed and breakfast vlakbij.Beckenried, goed restaurant, meer van Luzern, skien
Egerkingen, uitzicht op de Alpen
Leer ik nou voor het eerst in drie jaar dat je bij v3 laders geen last hebt van de buren!?Bij de SUC zelf ook zorgen dat je v3 laders pakt ipv v2 (kan je moeten delen met je buurman).
Leer ik nou voor het eerst in drie jaar dat je bij v3 laders geen last hebt van de buren!?
Ik houd onderweg wel in de gaten of de voorgestelde SuC druk is.
Dat zie je als je op het rode SuC- locatievlaggetje in het navigatiescherm drukt.Hoe kun je dat controleren? Kan dat in de Tesla navigatie of gebruik je daar een app al charge map voor?
Het vlaggetje geeft inderdaad het aantal vrije plekken weer. Door erop te klikken kun je ook het aantal en type stalls zien.Hoe kun je dat controleren? Kan dat in de Tesla navigatie of gebruik je daar een app al charge map voor?
Ook handig als je een SuC hebt waar een hek voor staat of een ruimte is waar je wat kunt eten en een pincode nodig hebt.
Klopt. Maar komt ook voor dat als je een pincode moet gebruiken alle voorzieningen gesloten zijn. Vooral in Zwitserland (en ik neem aan, geen ervaring mee) Duitsland komt dat voor omdat in die landen conservatieve openingstijden voor winkels gelden.Ook handig als je een SuC hebt waar een hek voor staat of een ruimte is waar je wat kunt eten en een pincode nodig hebt.
In de extra info op het scherm kan je de pincode vinden, of aanvullende info vinden hoe je bij de SuC kunt komen (bv als die zich in een in een parkeergarage bevindt).
Op weg naar Italië ooit hierheen gereden (klein stukje om) en zelden zo leuk geladen: zit een bowling bij waar we met de kids een super leuk uurtje hadden. Jammer dat de auto vol was en we verder moesten…Iemand tips voor een mooie suc locatie in zwitserland?
Beckenried en Melide. Beiden op een boogscheut van een meer. Bij de laatste is een mooi terras, ideaal voor een koffie.Iemand tips voor een mooie suc locatie in zwitserland?
Daarom probeer ik als bestemming steeds 1 SuC verder op de route, dan de initiëel voorgestelde, in te geven (gaat eenvoudig door die aan te klikken op de kaart. Dan laadstops verwijderen (anders stelt hij alsnog een laadstop voor bij de initiëel voorgestelde) en dan zie je met hoeveel je aankomt, meestal nog steeds positief.Mijn ervaring is dat Tesla super conservatief is,
Bern, lausanne, montreux. Naar morzine. ga er al 15 jaar heen echter eerste keer met een ev.Beckenried en Melide. Beiden op een boogscheut van een meer. Bij de laatste is een mooi terras, ideaal voor een koffie.
Zwitserland is groot. Wat is jouw reisweg?
Hangt ook van je SoC af. SuC mag nog zo mooi zijn, als niet moet laden, heeft hij weinig zin.
Dat werkt bij mij heel goed met voice controll: He schat, hoeveel hebben we over als we een SUC verder gaan? En dan krijg ik een antwoord in de vorm van dat gaan we niet doen want de SOC is X%.Daarom probeer ik als bestemming steeds 1 SuC verder op de route, dan de initiëel voorgestelde, in te geven (gaat eenvoudig door die aan te klikken op de kaart. Dan laadstops verwijderen (anders stelt hij alsnog een laadstop voor bij de initiëel voorgestelde) en dan zie je met hoeveel je aankomt, meestal nog steeds positief.
Zelfs als het negatief is, hou ik het nog een tijdje aan om de evolutie van de schatting te zien. Als je begint met -3% en het is na 50km al -2, dan komt het meestal goed.
Backup plan is om de laatste 50 km aan 90 of 100 km/u te doen. Komt altijd goed.
Je kan via vorige bestemmingen snel switchen tussen beide opties om te vergelijken.
Dan zal je niet veel SuC in CH nodig hebben. En zal die vooral bepaald door de SoC die he bij aankomst nog wil over hebben. Weinig vrije keuze wellicht. Bulle lijkt mij dan een goeie om veel over te houden op bestemming.Bern, lausanne, montreux. Naar morzine. ga er al 15 jaar heen echter eerste keer met een ev.
Bedoel je deze?.Ik wou je nog de “Supercharged!” App aanraden, maar ik vind ze niet meer terug in de Applestore. Bij mij werkt ze nog perfect. Ze zullen ergen op Apple’s tenen getrapt hebben.
Neen. Letterlijk ‘Supercharged’. Al zie ik bij het nemen van de screenshot dat die van jou ook staan heb. Doet de job ook dus.Bedoel je deze?
Superchargers For Tesla
Superchargers For Tesla is a comprehensive and dynamic database of Tesla Superchargers around the globe. It builds on top of SuperCharge.info, and adds several features including check-ins, photos, nearby points of interest, discussion forum and user comments for each Supercharger. It also includes…apps.apple.com
Ik wou je nog de “Supercharged!” App aanraden, maar ik vind ze niet meer terug in de Applestore. Bij mij werkt ze nog perfect. Ze zullen ergen op Apple’s tenen getrapt hebben.
Het is wel voor onderweg, en bulle extra laden om met wat reserve in morzine te komen. laadpaal dichtheid is daar niet heel hoog en aangezien ik niet de enige EV zal zijn wil ik voor de gemoeds rust wat extra laden.Dan zal je niet veel SuC in CH nodig hebben. En zal die vooral bepaald door de SoC die he bij aankomst nog wil over hebben. Weinig vrije keuze wellicht. Bulle lijkt mij dan een goeie om veel over te houden op bestemming.
Pratteln is in elk geval geen aanrader qua omgeving.
Verder geen ervaring in die richting.
Wij rijden naar Montreux over Frankrijk.
Raar dat je naar SuCs vraagt in de buurt van jouw bestemming en niet voor onderweg. Op bestemming kan je best lokaal laden, al kan dat vrij prijzig zijn in CH. Anternatief is om een uitstap re plannen waarbij je langs een SuC passeert.
Ik wou je nog de “Supercharged!” App aanraden, maar ik vind ze niet meer terug in de Applestore. Bij mij werkt ze nog perfect. Ze zullen ergen op Apple’s tenen getrapt hebben.