Energie Gratiz
Active Member
We raken een tikje OT... maar ik denk dat het grootste deel van die 37.000 niet verzekerd was...
You can install our site as a web app on your iOS device by utilizing the Add to Home Screen feature in Safari. Please see this thread for more details on this.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Ik ben om. Maar vind het systeem niet erg interligent. Of kort van geheugen. Als ik met twee klikjes op de keykont de trunk heb geopend en m'n tas erin gelegd, moet ik vervolgens nog twee keer op de rug klikken om ook zelf te mogen instappen!?...zou Keyless functie niet meer mogen gebruiken zolang het hacken zo eenvoudig is, ook al gebeurt het nog niet op hele grote schaal (11 model s gejat in korte tijd is toch wel veel).
Dus: overweegt allen Keyless off te zetten, opdat mijn verzekeringspremie volgend jaar niet weer zoveel stijgt.
'T werkt niet anders dan op andere auto's (helaas)...Ik ben om. Maar vind het systeem niet erg interligent. Of kort van geheugen. Als ik met twee klikjes op de keykont de trunk heb geopend en m'n tas erin gelegd, moet ik vervolgens nog twee keer op de rug klikken om ook zelf te mogen instappen!?
Vervolgens moest ik vandaag nog een keer dubbelklikken om te mogen starten, en toen ik de auto iets had verzet en even uitstapte zonder de deur te sluiten en dan weer instapte, moest ik NOG een keer dubbelklikken om opnieuw te mogen starten...!? Dat leek me een incidentie, maar trunk openen zou genoeg moeten zijn om verder klaar te zijn, toch?
Wat gebeurt er als je via scherm P inschakelt (om airco / muziek aan te laten staan en alarm niet af te laten gaan terwijl er nog iemand in de auto zit)?Let op, dat betekent dus ook dat je altijd met de keyfob de auto uit moet stappen, Even ergens binnenlopen, sleutel in de cupholders tussen de stoelen laten liggen, deur dicht doen etc betekent dat je daarna de auto niet meer inkomt.
Daar is een prima oplossing voor: Premium Lanyard for the Tesla Model SLet op, dat betekent dus ook dat je altijd met de keyfob de auto uit moet stappen, Even ergens binnenlopen, sleutel in de cupholders tussen de stoelen laten liggen, deur dicht doen etc betekent dat je daarna de auto niet meer inkomt.
Let op, dat betekent dus ook dat je altijd met de keyfob de auto uit moet stappen, Even ergens binnenlopen, sleutel in de cupholders tussen de stoelen laten liggen, deur dicht doen etc betekent dat je daarna de auto niet meer inkomt.
Ben je van plan ook je telefoon in de auto te laten? Zo niet, dan kan je met de app gewoon nog openen en starten. Ook zonder Keyless entry.
Wat gebeurt er als je via scherm P inschakelt (om airco / muziek aan te laten staan en alarm niet af te laten gaan terwijl er nog iemand in de auto zit)?
Klopt... ik heb zo'n stromer. Die heeft app en gps/2G verbinding. Je kan hem op "stolen modus" zetten en lokaliseren via de app. En hij is NIET keyless te stelen ;-)Tegenwoordig hebben E-fietsen een gps chip en gsm kaartje in het display, met stikker op de fiets om dat te melden. Sindsdien geen enkele meer gejat. Je moet namelijk dat scherm openbreken om de beveiliging eruit te halen en dan is de fiets niet meer te gebruiken.
Daar ging het over tussen Edi99 en mij, P = ParkEn via het scherm in Park zetten?
Je bedoelt wat je in oude films ziet, draadjes onder het dashboard vandaan rukken, knoop erin en starten ... auto te volgen via ... bandensporen en omver gereden marktkraampjes?Terug naar de oude tijden.
Niet goed gelezenDaar ging het over tussen Edi99 en mij, P = Park
Je bedoelt wat je in oude films ziet, draadjes onder het dashboard vandaan rukken, knoop erin en starten ... auto te volgen via ... bandensporen en omver gereden marktkraampjes?
Off-topic: ik zag vanmorgen in mijn spiegels een X met open aanhangwagen erachter rijden. Lijkt me een dure aannemer...Zoiets ja! Als er maar een trekhaak aan zit.
Een bofferd.Off-topic: ik zag vanmorgen in mijn spiegels een X met open aanhangwagen erachter rijden. Lijkt me een dure aannemer...