You can install our site as a web app on your iOS device by utilizing the Add to Home Screen feature in Safari. Please see this thread for more details on this.
Note: This feature may not be available in some browsers.
De V40 (2012-), S60 & V60 (2010-), V70 & S80 (2007-2017), hebben dezelfde soort sleutel en waarschijnlijk dezelfde beveiliging...Had die pagina ook geraadpleegd. S80 en V60 PiH stonden er niet in, maar waarschijnlijk wel kwetsbaar.
Gestolen Tesla's worden niet teruggevonden. De makkers die dit doen gaan echt niet een eind rijden met die gestolen Tesla.Velen van ons hebben een Lojack en gebruiken een RF blokkerend hoesje (of koekblik) maar waar is het good old 'kenteken graveren in de ramen' gebleven? Zowel de S als de X hebben nogal wat moeilijk te vervangen raampartijen... Daarnaast overweeg ik aan de slag te gaan met microdots.
Vraagje: Vinden jullie het key less rijden via de app uiteindelijk ook niet een gevaar? Ik heb toch mijn wachtwoord aan een paar apps "gegeven" waarbij je eigenlijk toegang geeft tot je auto. Hoe zien jullie dat?
Om die reden heb ik heel bewust mijn password niet gegeven aan andere apps.
De dieven zoeken naar een makkelijke optie, zoals key less entry die nu helaas biedt.Vraagje: Vinden jullie het key less rijden via de app uiteindelijk ook niet een gevaar? Ik heb toch mijn wachtwoord aan een paar apps "gegeven" waarbij je eigenlijk toegang geeft tot je auto. Hoe zien jullie dat?
Liever gedoe met tweemaal klikken dan gedoe met blikjes, zeg ik. Passive entry off.Hoe zeker is het dat de dieven telkens dezelfde methode (key fob repeater) gebruiken?
In principe is het dan niet gekraakt en volstaat inderdaad een koekblik of RFID blokkerend hoesje. Als er echter een methode is waarbij de dieven het signaal kunnen nabootsen ipv herhalen is het een heel ander verhaal.
Eigenlijk vraag ik dus of al deze mensen hun fob hebben laten rondslingeren besef ik me nu.
snap ik....maar voor a better routeplanner is het handig en voor Jedlix een must
Liever gedoe met tweemaal klikken dan gedoe met blikjes, zeg ik. Passive entry off.
Of had ik dat al gezegd?
Daarom heb ik ok geen Jedlix.
Ik heb een goedgekeurde startblokkering ingebouwd.
Deze is uiteraard pas goedgekeurd als hij ook SCM gecertificeerd ingebouwd is.
Als mijn startblokkering ingeschakeld is krijg je de auto niet uit de P. Ook is de parkeerrem er op geen mogelijkheid af te krijgen.
Je kunt dis niet wegrijden en de auto is ook niet te verslepen.
Maar ik krijg het systeem niet goedgekeurd.
Want de SCM schrijft dat een startblokkering de startmotor, de ontsteking of de brandstof pomp moet onderbreken.