BobbyKings
S85D > M3P > S Plaid
Eerlijke vraag: zijn er onder jullie voor wie het huidig gedrag (van TACC/AP) een dealbreaker zou zijn? M.a.w. zou je morgen opnieuw voor Tesla kiezen?
Ik probeer mij hier voor mezelf een beeld over te vormen maar met slechts 2x 1 uurtje testrijden is dat natuurlijk weinig objectief. Met een wagen die dienst doet als primaire gezinswagen wil ik in de eerste plaats iedereen gewoon van punt A naar punt B loodsen op een comfortabele, veilige en relaxte manier. En dan kan ik mij moeilijk voorstellen dat ik na een aantal voorvallen zoals ik hier lees nog echt relaxed kilometers zou kunnen cruisen op een lege snelweg. Het is dat ik binnenkort een nieuwe lease moet bestellen (en wel voor 5 jaar) - anders zou ik denk ik nog even de kat uit de boom kijken.
Ik kan je twijfel goed voorstellen op basis van wat je allemaal leest. Tip: Check altijd op welke datum, hardware versies en software versies die van toepassing zijn. Soms betreft het versies die voor jouw nieuwe auto niet meer van toepassing zijn.
Ik heb tot een half jaar geleden echt wel lopen vloeken op die phantom brakes. Maar zoals gezegd in post 116 hierboven ervaar ik dat serieus niet meer. En ik ben er zo een die als het maar even kan AP of zelfs Navigate on Autopilot aan zet.
Ik zou oprecht niet meer zonder willen, en zeker in de overtuiging dat eventuele onhebbelijkheden er uit zullen gaan met toekomstige updates. Soms met twee stappen vooruit en dan weer een stap terug, maar netto vooruit. Ik zou absoluut niet meer zonder willen, ook vanwege de aantoonbaar grotere veiligheid. Dus ja ik zou morgen een nieuwe Tesla kiezen. Of twee . Maar ja dat is mijn mening, N=1.
Ik wens je veel wijsheid toe.
Oh ja, deze nog:
Q3 2018 Vehicle Safety Report