Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Project Highland (Model 3 redesign)

This site may earn commission on affiliate links.
Ik moet 19 september de MS inleveren (of toch doorrijden?). Zou mooi zijn als 1-9 de nieuwe M3 wordt geïntroduceerd, want dan kan ik die defect nog bestellen. Nieuw van de huidige M3/MY is niet mijn smaak, maar wat ik gezien heb van spy-shots/renders lijkt mij de nieuwe M3 wel erg mooi. Ook benieuwd wat er verder nog verandert. Panoramadak zal ze wel niet doen, maar dat zou wel heel erg welkom zijn.

Hoe gaat dat eigenlijk met mensen die nu een M3 besteld hebben en bij een evt. prijsverlaging van een nieuw model. Heb je dan gewoon pech, kan je bestelling (kostenloos) annuleren of hoe ging dat in het verleden?
Ook in vind de model y een stuk minder mooi. Hoop daarom dat voor 1 oktober het nieuwe model 3 gepresenteerd is en ik mooi die kan bestellen.
 
  • Like
Reactions: JanG007
Die 5e deur komt van een YouTuber die de auto naast een Cybertruck zag staan en dacht dat het een M3 was. Aangezien er eigenlijk een MS stond zag hij dat er een naad zat en zo is dat verhaal de wereld ingekomen. Een Cybertruck is nogal groot en een MS lijkt dan wat klein en wellicht dat zo de verwarring was ontstaan. Maar heb meer de indruk dat die gast voor de clicks ging en zodoende wat extra inkomsten kon krijgen. Helaas werkt het tegenwoordig zo. Het was overigens overduidelijk dat er een MS Plaid naast de Cybertruck stond.

Ik luisterde de AutoWeek podcast gisteren dat een redacteur van hun deze week gaat rijden in een "nieuwe Tesla". Zie https://www.autoweek.nl/autonieuws/artikel/de-goedkoopste-nieuwe-autos-doen-of-niet-autoweek-podcast en luister vanaf 52:43. Geen idee of en wanneer het embargo verloopt, maar als we dat weten dan weten we ook wanneer de officiele introductie is.
 
  • Informative
  • Like
Reactions: IvCh and Maurice1
Ik mooet 19 september de Model S inleveren en zou dus wel gebaat zijn bij een mooie M3. De huidige trek ik niet zo goed. Ik blijf er toch kikkerogen in zien, dus als dat aangepast wordt ben ik al blij. Ik ga niet teveel op de geruchten af, want die vliegen alle kanten op. Ik denk dat Tesla gebaat is om de auto met een lage kostprijs te kunnen produceren, dus ik verwacht geen extra schermen, stoelventilatie, ... Maar ik laat me graag verrassen.

Hopelijk valt de levertijd mee, want mijn alternatief is de motorfiets, Peugeot 108, Audi cabriolet uit 1993 of een VW uit 1951. Geen van allen een pretje om langdurig mee onderweg te zijn in de winter.
 
  • Like
Reactions: DuurzameHenk
Ik mooet 19 september de Model S inleveren en zou dus wel gebaat zijn bij een mooie M3. De huidige trek ik niet zo goed. Ik blijf er toch kikkerogen in zien, dus als dat aangepast wordt ben ik al blij. Ik ga niet teveel op de geruchten af, want die vliegen alle kanten op. Ik denk dat Tesla gebaat is om de auto met een lage kostprijs te kunnen produceren, dus ik verwacht geen extra schermen, stoelventilatie, ... Maar ik laat me graag verrassen.

Hopelijk valt de levertijd mee, want mijn alternatief is de motorfiets, Peugeot 108, Audi cabriolet uit 1993 of een VW uit 1951. Geen van allen een pretje om langdurig mee onderweg te zijn in de winter.
Beetje offtopic, maar die Audi is een voorbeeld van een mooi tijdloos model, mooi hoor.
 
  • Like
Reactions: bugboy
zou dit hem zijn? Bron: coche spias
IMG_5174.jpeg
IMG_5177.jpeg
IMG_5176.jpeg
IMG_5175.jpeg
 
De eerste video op autoweek: https://www.autoweek.nl/autonieuws/artikel/tesla-model-3-grondig-vernieuwd-en-verbeterd

Niet veel inhoudelijk nieuws.

Meer technisch inhoudelijk nieuws op:

Jammer dat het trekgewicht nog steeds 1000 kg is en er geen head-up display is (doet m.i. geen afbreuk aan het minimalistisch interieur)

Ik ben benieuwd wanneer de model Y de facelift krijgt want de voorkant vind ik toch echt mooier geworden. Met facelift zou de model Y wel volgend de eerste keus worden als wij een tweede elektrische auto gaan kopen. De model 3 blijft dan aan als tweede auto.
 
Last edited:
  • Like
Reactions: forza11