In BE ook met 3k€ gezakt naar instap op 42k€.Model 3 in NL weer €2k in prijs gezakt.. met SEPP al instappen vanaf €39k
You can install our site as a web app on your iOS device by utilizing the Add to Home Screen feature in Safari. Please see this thread for more details on this.
Note: This feature may not be available in some browsers.
In BE ook met 3k€ gezakt naar instap op 42k€.Model 3 in NL weer €2k in prijs gezakt.. met SEPP al instappen vanaf €39k
Tot vorige week kon je nog een zwarte of witte kopen aan 39990. Voor de subsidie. Nu niet meer blijkbaar.In BE ook met 3k€ gezakt naar instap op 42k€.
Ik zie dat eerder als een compliment.
Ze hebben al gelijk. Ik zeg hier al een paar jaar dat de M3 en/of MY de nieuwe kevers of golfs worden van de EVs.
Als je ziet hoeveel eenvoudiger ze gemaakt worden in vergelijking tot de andere merken, dan kan het nog veel goedkoper.
Kadett, golf, kever van de EV’s hé. Nog steeds10-20 duizend Euro duurder dan de ICE versies van die ICE commodities.Iedereen, ja bijna iedereen, kon/kan een Kadet aanschaffen
Die enkele voorraadmodellen waren inderdaad aan een lagere prijs. Uitstekende (en goedkope) marketing in tijden van subsidies om wat volk naar je website te lokkenTot vorige week kon je nog een zwarte of witte kopen aan 39990. Voor de subsidie. Nu niet meer blijkbaar.
Enkele voorraadmodellen? Er zijn vele honderden M3 en MY aan die prijs buiten gegaan niettegenstaande er altijd maar één zwarte en witte op de site stondenDie enkele voorraadmodellen waren inderdaad aan een lagere prijs. Uitstekende (en goedkope) marketing in tijden van subsidies om wat volk naar je website te lokken
Geen idee over de aantallen, daar wordt volgens mij niet over gecommuniceerd... Anyway, een gelijkaardige praktijk aan vele andere merken die ook slechts een beperkt aantal wagens aanboden aan een nieuwprijs onder de subsidiegrens.Enkele voorraadmodellen? Er zijn vele honderden M3 en MY aan die prijs buiten gegaan niettegenstaande er altijd maar één zwarte en witte op de site stonden
idem - 4 jaar een M3 2019 gereden - alle ota updates ten spijt, hoop niet op een verbetering van de autopilot ;-) (de 2024 lijkt zelfs iets meer te twijfelen dan de 2019)Ik heb een Model 3 aan 39.990 euro gekocht. Zeer tevreden over de wagen alleen die standaard autopilot kan beter. Na 1.000 km een gemiddeld verbruik van 119wh/100 km. Premie aangevraagd maar nog niets ontvangen…
Mijn grootste ontgoocheling bij de overschakeling van mijn MS (2016) met AP1 naar de MY (2022) met EAP. Ik had na 6 jaar doorontwikkelen meer verwacht.idem - 4 jaar een M3 2019 gereden - alle ota updates ten spijt, hoop niet op een verbetering van de autopilot ;-) (de 2024 lijkt zelfs iets meer te twijfelen dan de 2019)
Vind het wel een teleurstelling dat hij "maar" 510pk heeft. Ik dacht dat ze er een topmodel van 600pk+ van gingen maken. Een beetje in de stijl van de S/X plaid maar dan wat minder... .