Ik had een service afspraak gemaakt via de app aangezien ze over de telefoon niet konden vertellen hoelang je garantie op een reparatie hebt. In de omschrijving aangegeven dat ik deze afspraak alleen gemaakt heb om te weten hoe het met de garantie zit. Ik verwachte dus een email met antwoord maar dus niet, maar ook geen prijsopgave.
Bij aankomst moet ik eerst de onderzoek kosten goedkeuren. Even samen een stukje gereden en daarna naar binnen en ja het zijn de aandrijfassen. Eh ja dat wist ik al.
De vorige zijn nog net in garantie maar 20 k km en 9 maanden geleden gemonteerd.
Ondanks dat het dus langer is geleden dan 6 maanden wat de garantie periode dus blijkt te zijn, zijn de onderdelen voor mij gratis maar moet ik het werkplaats tarief wel betalen.
Van de eene kant vind ik dit wel netjes maar van de andere kant na 9 maanden en 20 k km is veel te kort voor zulke onderdelen. Met mijn Disco 3 heb ik 170k km gereden zonder dat de aandrijfassen speling gaven.