You can install our site as a web app on your iOS device by utilizing the Add to Home Screen feature in Safari. Please see this thread for more details on this.
Note: This feature may not be available in some browsers.
... maar om de beste TACC ter wereld te maken, moet je de omgeving herkennen. En als je dat dan toch bezig bent, kan je voorbij TACC mikken.
De beste TACC die jij kent, is eentje die de meeste objecten negeert, en enkel rekening houdt met een duidelijk radar-signaal dat eveneens beweegt. Alle stilstaande objecten die de radar herkent, worden in klassieke TACC's genegeerd.
Heb ik idd ook vaak last van, veelal met regen of laagstaande zon, of mistig weer of kouder weer, het lijkt idd wel veel regelmatiger dan een half jaartje geleden.Yes nu ik dit lees merk ik dit ook wat vaker. Eigenlijk wel vooral als ik ook de auto even niet gewassen heb.
Lean is ook waterval, maar dan kortere periodiciteit, dus bvb iedere 2 weken. Volgens mij is daarbij dan wel het idee dat je eerst een solide basis neerzet en daarop verder gaat ontwikkelen en niet dat je allerlei dingen voor 1/10 bouwt en dan langzaam beter gaat maken, als de basis immers niet goed is heb je grote kans dat als je die eenmaal goed hebt, je alles war je bovenop de basis had gebouwd weer moet aanpassen.....volgens mij is dat wat er een beetje aan het gebeuren is. Lean en agile zijn gewoon methodologieën, geen excuses om iets te leveren wat in de basis niet werkt.Er is een groot verschil tussen een visie (lange termijnplanning) en projectprioriteiten. De discussie over lean vs waterval is niet van toepassing, want beide kan gewoon nog.
Ze maken de bekende "features over quality" fout - dat overkomt de beste. Als ze nou zeiden "we willen de beste TACC van de wereld" en alle resources daar op zetten dan was het een jaar geleden al af.
Een systeem kan natuurlijk een fout maken die je als bestuurder moet herstellen, maar ik heb serieus met regelmaat op een stuk snelweg van 5km dat hij 10 keer in de ankers gaat voor een auto die netjes binnen de baan aan de rechterkant rijdt, en in mijn display dan ineens voorbij de streep (1/3) in mijn baan rijdt....... maar om de beste TACC ter wereld te maken, moet je de omgeving herkennen. En als je dat dan toch bezig bent, kan je voorbij TACC mikken.
De beste TACC die jij kent, is eentje die de meeste objecten negeert, en enkel rekening houdt met een duidelijk radar-signaal dat eveneens beweegt. Alle stilstaande objecten die de radar herkent, worden in klassieke TACC's genegeerd.
Hoevaak komt het bij jullie voor dat 1 van de camera bij de deurstijl geen zicht heeft? Ik krijg de laatste tijd hierover regelmatig een melding van. Is het normaal tijdens de koude periodes?
Volgens mij is er weinig mis met TACC. Het gebeurt bij mij maar zeer zelden dat TACC iets doet wat ik niet verwacht.Laten we het bij de ene TACC houden die we allemaal kennen. Die is nu niet goed genoeg. Dat valt niet te ontkennen, toch?
Da's om de 500 meter. Of pakweg telkens je een portiek passeert.Een systeem kan natuurlijk een fout maken die je als bestuurder moet herstellen, maar ik heb serieus met regelmaat op een stuk snelweg van 5km dat hij 10 keer in de ankers gaat voor een auto die netjes binnen de baan aan de rechterkant rijdt, en in mijn display dan ineens voorbij de streep (1/3) in mijn baan rijdt....
1) ik gebruik het ding nauwelijks, want ik gebruik voornamelijk APLaten we het bij de ene TACC houden die we allemaal kennen. Die is nu niet goed genoeg. Dat valt niet te ontkennen, toch?
Dat is een goede zaak. Een teken dat de zon nog schijnt... Bij mij helpt het wel als ik de stijl schoonmaak.Hoevaak komt het bij jullie voor dat 1 van de camera bij de deurstijl geen zicht heeft? Ik krijg de laatste tijd hierover regelmatig een melding van. Is het normaal tijdens de koude periodes?
Ik wacht wel een antwoord af. Het is wat te kort door de bocht om te stellen dat TACC slecht is, want ik heb in beide Tesla's absoluut geen problemen met TACC/AP.Wooter, genoeg.
Laten we het bij de ene TACC houden die we allemaal kennen. Die is nu niet goed genoeg.
Waarom alle ballen op Wooter? Zeker dit soort paternalistische neerbuigende commentaren kunnen we wel zonder. Er is een trend om alles wat er bij Tesla is ontwikkeld neer te zetten als amateuristisch broddelwerk wat maar niet af komt. Ze werken daar iteratief met kleine stappen en kunnen daardoor snel innoveren. Daar hoort bij dat er ook wel dingen ontwikkeld worden die nog niet ideaal zijn. Ze hebben vast heel hard gelachen bij Ariane om de neerstortende Falcon 9 raketten in de begintijd van SpaceX. Het lachen is ze daar inmiddels wel vergaan. Uiteindelijk lukt het ze bijna altijd om tot een goed werkend systeem te komen.
Hi Wooter,Ik wacht wel een antwoord af. Het is wat te kort door de bocht om te stellen dat TACC slecht is, want ik heb in beide Tesla's absoluut geen problemen met TACC/AP.
Wellicht dan toch de hw versie, Icm het feit dat veel capaciteit tegenwoordig gaat naar het door ontwikkelen van software voor model 3. Misschien zit hw 2 en 2.5 wel gewoon aan het maximaal haalbare, of er tegenaan....?Ik wacht wel een antwoord af. Het is wat te kort door de bocht om te stellen dat TACC slecht is, want ik heb in beide Tesla's absoluut geen problemen met TACC/AP.
Ook een kleine verandering aan de state-loop van de stoelverwarming merkte ik, nu gaat het van uit-1-2-3-2-1-uit ipv uit-1-2-3-uit, wat ik een aangename verbetering vind . Oh en de nieuwe status icon voor de SuC vind ik ook erg fijn, zo moest ik in Kortrijk laden ipv Lille maar het was ten minste duidelijk waarom, of was het al zo in de vorige versie?