You can install our site as a web app on your iOS device by utilizing the Add to Home Screen feature in Safari. Please see this thread for more details on this.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Dus eigenlijk werkt het niet goed, of is ”té goed” hetzelfde als niet goedHet ding doet het té goed. Zelfs borden 30 km/u met onderbord +3,5t worden feilloos herkend, maar hij weet niet wat ie met het onderbord moet dus gaat er gewoon 30km/u op.....
AP1 doet dit nochtans meestal wel goed. Heb er mij altijd al over verbaasd.Ik heb geen probleem met herkenning van de verkeersborden. Het ding doet het té goed. Zelfs borden 30 km/u met onderbord +3,5t worden feilloos herkend, maar hij weet niet wat ie met het onderbord moet dus gaat er gewoon 30km/u op.
Ik denk niet dat je bij een .x.y release mag verwachten dat dit magisch opgelost wordt.
Ik meld elke fout via spraakherkenning. Ik kan me voorstellen dat men in Fremont niet helemaal op de hoogte is van de regelgeving in België qua snelheidslimieten.
Bij iedere update hoop ik op een juichdraadje. Tesla is nog even USA focussed denk ik. Bij mij wordt (N201 Uithoorn-Mijdrecht) sinds het lezen der borden, het bord bij de ventweg gelezen en op de hoofdweg toegepast. Dat zal toch hopelijk een keer anders worden, snik.Is dit het nieuwe janken-draadje geworden?
Ik heb zo een hoofdweg die in een hoek wordt gekruist met een ventweg, en op die ventweg staat natuurlijk een bord 50 km/u wat mijn Tesla herkent.Bij iedere update hoop ik op een juichdraadje. Tesla is nog even USA focussed denk ik. Bij mij wordt (N201 Uithoorn-Mijdrecht) sinds het lezen der borden, het bord bij de ventweg gelezen en op de hoofdweg toegepast. Dat zal toch hopelijk een keer anders worden, snik.
Ik heb hetzelfde op een 80-km-weg die ik naar huis toe altijd rijd. Met een 60-km-ventweg evenwijdig eraan.Ik heb zo een hoofdweg die in een hoek wordt gekruist met een ventweg, en op die ventweg staat natuurlijk een bord 50 km/u wat mijn Tesla herkent.
Dat zijn van die edge cases die wij in context wel al begrijpen, maar de auto nog niet.
Het probleem is dat zo een updates afhankelijk van MCU tussen de 20 tot 40 minuten tijd kosten, waarbij je je auto niet kan gebruiken.Zouden ze de de minor bugfixes niet beter stilzwijgend in de achtergrond doen. Scheelt dan wat leeswerk hier van posts die melden dat de update gesignaleerd is; aan het laden is; geïnstalleerd is, maar nog niet mee gereden; x km gereden, maar geen verschil gemerkt; toch nog blijft fout gaan in die en die situatie...
Goed dat je dat geprobeerd hebt. Waarschijnlijk wordt dit pas bij FSD beta opgelost (ook als je geen FSD hebt). Dan worden de verschillende wegen beter herkend.Ik heb hetzelfde op een 80-km-weg die ik naar huis toe altijd rijd. Met een 60-km-ventweg evenwijdig eraan.
Om de ca 500 meter is er een toegang vanaf de hoofdweg, met een 60-km-bord. Deze is onder bijna 45 graden gezet zodat je die goed ziet vanaf de hoofdweg.
Ik heb gemeld bij de wegbeheerder dat mijn auto dit ziet als geldend voor de hoofdweg, en gevraagd of ze het bord onder 90 graden willen zetten.
Ik kreeg keurig antwoord, dat de beheerder was gaan kijken, maar constateerde dat het bord goed staat. Dat ze er niets aan gaan veranderen.
Dat schiet niet op zo.
De kans is inderdaad groot. Dat ligt vooral aan dat de productie-versie waar wij momenteel mee rijden in 2021.4.x de 'oude' codebase is, terwijl FSD Beta volgens Elon een nieuwe codebase is.Waarschijnlijk wordt dit pas bij FSD beta opgelost (ook als je geen FSD hebt). Dan worden de verschillende wegen beter herkend.