Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Software 2022.4

This site may earn commission on affiliate links.
Ik krijg nu 4.5.3 aangeboden. Had de regen-sensor nog niet uitgebreid kunnen testen op 4.5.1.
Mijn aanname is dat het niet gespecificeerde bug fixes bevat.
Staat hier nu ook te installeren...

Zo te zien idd alleen bugfixes.

Wat betreft de wipers op 5.1: maandag 200km in verschillende stadia van regen gereden. Ik vond het het prima, mijn vrouw naast mij vond ze te traag. Dus ook deels persoonlijke voorkeur.
 
  • Like
Reactions: Mars2020
Weet nog steeds niet of het optimum van een jaar geleden kwam door "goede regen" of dat de regen-sensor beter werkte :)

Als ik weer ga "druil-rijden", zal ik kijken. De soorten regen die we de afgelopen dagen hadden (behalve tijdens de storm dan) vond ik best ok.
 
Staat hier nu ook te installeren...

Zo te zien idd alleen bugfixes.

Wat betreft de wipers op 5.1: maandag 200km in verschillende stadia van regen gereden. Ik vond het het prima, mijn vrouw naast mij vond ze te traag. Dus ook deels persoonlijke voorkeur.
Passagierskant wist altijd wat minder. De wisser ligt niet zo vlak op de bolle kant van de ruit, waardoor hij niet egaal aandrukt. Modellen met het stuur rechts hebben daarom ook de ruitenwissers in spiegelbeeld gemonteerd.
 
Zo zie je maar weer zoveel mensen zoveel smaken.
ik haat de auto stoelverwarming als de auto warm is gaat de stoelverwarming uit maar dat wil ik niet wil juist een warme rug en wat minder warme omgeving.

En al ik met de vrouw em kinderen rij wil ik stoel op 1 bacon en de rest wil 3 bacon kan niet met auto stand.

en elke keer als ik wissel tussen handmatig blazen en auto airco moet ik weer de auto stand van de stoelen uitzetten gggrrrrr.
 
Zo zie je maar weer zoveel mensen zoveel smaken.
ik haat de auto stoelverwarming als de auto warm is gaat de stoelverwarming uit maar dat wil ik niet wil juist een warme rug en wat minder warme omgeving.

En al ik met de vrouw em kinderen rij wil ik stoel op 1 bacon en de rest wil 3 bacon kan niet met auto stand.

en elke keer als ik wissel tussen handmatig blazen en auto airco moet ik weer de auto stand van de stoelen uitzetten gggrrrrr.
Luxe probleem. Ik gebruik hem nooit, mijn vrouw altijd.
 
Niet alleen TuneIn heeft vastlopers.

Dit gebeurt wel eens: Tidal compleet vast. Kan alleen terugkomen door een andere bron te kiezen en dan terug te gaan. Boel was compleet in de war, want TuneIn werd geladen toen ik radio koos.
20220226_084805.jpg


Wat vaker voorkomt is dat een liedje niet wil laden, door bijvoorbeeld even slecht internet, en dat er geen mogelijkheid is om het weer te proberen. Zowel Tidal als Spotify. Soms werkt liedje-naar-voren-liedje-terug, maar lang niet altijd.

(op de foto ook de 4 snelkoppelingen die ik heb gekozen. Niet op basis van meest gebruikt, maar op basis van urgentie in het geval dat).
 

Ik hoop dat we in NL ook snel naar de 2022.4.5.4 gaan ;)

2022.4.5.4 Tesla Release Notes


Request Full Self-Driving Beta
Model S

Model 3

Model X

Model Y

Available only in Canada, USA

2021.32.22 FSD Beta Button
You can now request early access to Full Self-Driving Beta pending eligibility. To get started, tap Controls > Autopilot > Request Full Self-Driving Beta and follow the instructions.
Thread 'FSD Beta Experience - Be Careful What You Wish For'
FSD Beta Experience - Be Careful What You Wish For
 
  • Informative
Reactions: Stream

Ik hoop dat we in NL ook snel naar de 2022.4.5.4 gaan ;)

2022.4.5.4 Tesla Release Notes


Request Full Self-Driving Beta
Model S

Model 3

Model X

Model Y

Available only in Canada, USA

2021.32.22 FSD Beta Button
You can now request early access to Full Self-Driving Beta pending eligibility. To get started, tap Controls > Autopilot > Request Full Self-Driving Beta and follow the instructions.
Denk niet trouwens dat FSD-beta van de release afhangt. Wel van je ‘uitverkorenheid’. Je mag de release nog krijgen, er staan binnen de release nog een paar ‘if then else’ checks waar je moet aan voldoen. Vorlopig is 1 daarvan een geofencing, maar die kan ota weggenomen worden zonder nieuwe release wellicht. Een tweede is jouw score in een voorafgaande big brother rijgedragmeting: aantal keer hard remmen, nags die je krijgt, afstand tot voorligger…
 
  • Like
Reactions: Hbrink and nico180