You can install our site as a web app on your iOS device by utilizing the Add to Home Screen feature in Safari. Please see this thread for more details on this.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Stinkt m’n 3 ook in als de zon er mooi in spiegelt. En het volgen van een los stukje vermeende markering die volledig in strijd is met alle andere markering en het het gedrag van andere voertuigen, vind ik toch ook voor level 2 wat mager.Ik hoorde van een maat met een benz dat die bij dingen als glimmende reparatie strepen ook behoorlijk kan trippen.
Hetzelfde, namelijk iets onvoorspelbaars. Soms het juiste, soms het foute. Daarom moet je dus extra opletten bij vreemde belijning, donkere langsgroeven, ... . Kijkt me voor zich te spreken voor de momenteel beschikbare technologie. Maar het zal wel afhangen van je verwachtingspatroon zeker? Als je 6 jaar geleden een smak geld betaalde voor FSD, ligt de verwachting misschien ver van de realiteit.Heeft iemand enig idee wat andere merken doen als ze deze belijning tegenkomen?
Mensen die FSD gekocht hebben, hebben geen FSD maar er zijn er een aantal die wel verwachten dat ze FSD hebben en verlangen dan van de niet FSD wel FSD gedrag.Hetzelfde, namelijk iets onvoorspelbaars. Soms het juiste, soms het foute. Daarom moet je dus extra opletten bij vreemde belijning, donkere langsgroeven, ... . Kijkt me voor zich te spreken voor de momenteel beschikbare technologie. Maar het zal wel afhangen van je verwachtingspatroon zeker? Als je 6 jaar geleden een smak geld betaalde voor FSD, ligt de verwachting misschien ver van de realiteit.
Dat komt omdat jij wil dat een level 2 AP doet wat je verwacht van een definitieve level 5 FSD.
Als je niet realistische verwachtingen hebt krijg je onverwachte resultaten.
MB zegt dat ze level 3 gaan leveren voor in de file tot max. 60km/u en dat ze dan ook aansprakelijkheid accepteren.
De vraag is hoe ga je als gebruiker zien of je in de level 2 mode of de level 3 mode rijdt.
Wanneer de file 65km/u gaat rijden terwijl je de krant leest (bij wijze van spreken), blijft zo'n MB dan de file ophouden of gaan er dan toeters en bellen af, hoe gaan ze dat regelen?
Ik geef gewoon aan dat voor een eenvoudig lane keeping mechanisme ik dit soort "foutjes" na al die jaren niet ok vind. Want daar hebben we het over... lane keeping op een snelweg. Niet een bocht, niet een afslag, stoplicht, kruising, etc.
Ik zie werkelijk totaal geen relatie met wat dit met "definitieve level 5 FSD." te maken heeft.
Gebeurt mij in Duitsland vaak genoeg wanneer je met 150 komt aankachelenAaah die
Dat betekend dat het verkeer op de aangrenzende rijbaan veel langzamer rijdt en AP gaat dan jouw snelheid naar beneden bijstellen voor de veiligheid denk ik. Maar ik heb dat nooit gezien met een vrachtwagen die gewoon 90 rijdt.
Op het laatste moment of al echt ruim van te voren waardoor de auto netjes iets langzamer gaat rijden?Gebeurt mij in Duitsland vaak genoeg wanneer je met 150 komt aankachelen
Maar daarom kan je nog wel kritisch zijn op Tesla die iets anders beloofd bij de verkoop van NoA.Dat is, of we het leuk vinden of niet, gewoon level 2 gedrag.
Je zal echt zelf alert moeten blijven en moeten ingrijpen soms.
Of afslagen met meerdere rijstroken. (e.g. A10 - A1) Doodeng wanneer de auto gaat twijfelen welke rijbaan zij zal nemen.Afslagen die niet genomen worden zijn in mijn beleving altijd klaverbladen, waar wij er in Nederland heel erg veel van hebben.
We weten al dat de AI is overgetraind voor California.En het is zo zonde, want het is óf gewoon verkeerd programeerwerk; óf een zeer slecht lerende AI/ML.
Het heeft ook niets met 'regulatory approval' te maken of met radar.