Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Software 2023.2.*

This site may earn commission on affiliate links.
Software 2023.2.0.5 rolt nu uit.

Tesla Fi info: TeslaFi.com Firmware Tracker
Release notes: 2023.2.0.5 Official Tesla Release Notes - Software Updates

Ik ben vooral benieuwd of de verkeersborden herkenning beter is geworden en of 60sec (!) headlights glowen niet een achteruitgang is.
Bij verkeersborden staat -> "Not relevant in the Netherlands"
(misschien heeft deze opm. alleen betrekking op speed assist en werk de verkeersborden herkenning wel beter, laten we het hopen 😇 )
 
Bij verkeersborden staat -> "Not relevant in the Netherlands"
(misschien heeft deze opm. alleen betrekking op speed assist en werk de verkeersborden herkenning wel beter, laten we het hopen 😇 )
De verkeersbordenherkenning is alleen nieuw in DE en ES:


Maar ik hoop dat er in de andere landen ook wat getweaked is aan de herkenning (parallelle wegen met name)...
 
  • Like
Reactions: SparkyM3LR4WD
Ik heb hem net geïnstalleerd. We hebben enkel een update van de stuurverwarming volgens de app.


update.png
 
  • Like
Reactions: DM231191
Ik vind de stuurverwarming op het ene moment warmer dan het andere, kan er geen regelmaat op plakken. Op sommige momenten vind ik de temperatuur prima en op andere momenten heb ik de indruk dat het stuur minder warm is... Hetzelfde met de climate control, het ene moment is 20° te warm in de auto en andere momenten is 20° ijskoud (bij de huidige temperaturen blaast ie dan soms koude lucht?)
 
Ik vind de stuurverwarming op het ene moment warmer dan het andere, kan er geen regelmaat op plakken. Op sommige momenten vind ik de temperatuur prima en op andere momenten heb ik de indruk dat het stuur minder warm is... Hetzelfde met de climate control, het ene moment is 20° te warm in de auto en andere momenten is 20° ijskoud (bij de huidige temperaturen blaast ie dan soms koude lucht?)
Precies dit!!
 
  • Like
Reactions: TheBlackMYP
Ik vind de stuurverwarming op het ene moment warmer dan het andere, kan er geen regelmaat op plakken. Op sommige momenten vind ik de temperatuur prima en op andere momenten heb ik de indruk dat het stuur minder warm is... Hetzelfde met de climate control, het ene moment is 20° te warm in de auto en andere momenten is 20° ijskoud (bij de huidige temperaturen blaast ie dan soms koude lucht?)
Die van jou komt toch ook uit september? Ik denk dat de accu soms veel warmte vraagt waardoor het interieur minder snel wordt verwarmd. Kan wellicht met de warmtepomp te maken hebben..
 
Die van jou komt toch ook uit september? Ik denk dat de accu soms veel warmte vraagt waardoor het interieur minder snel wordt verwarmd. Kan wellicht met de warmtepomp te maken hebben..
Klopt, eind september geleverd. Wat het extra vreemd maakt ('s ochtends) is dat hij gewoon in de garage staat + voorverwarmd voor vertrek. Dus het opwarmen van de batterij waardoor de climate control minder draait zou niet mogen gebeuren lijkt me.
 
Hetzelfde met de climate control, het ene moment is 20° te warm in de auto en andere momenten is 20° ijskoud (bij de huidige temperaturen blaast ie dan soms koude lucht?)
Stuurverwarming is ok bij mij, soms wel wat warm maar kan aan mij liggen. Maar wat je hierboven schrijft is, voor mij, de grote achillespees van de auto. Ik heb nog nooit zo een bijzonder fijne auto gehad als de MS 100D en geniet van elke rit. Maar die variatie in temp bij identieke temp instelling is zo irritant. Had gehoopt dat de warmtepomp dat had opgelost bij de recentere modellen maar niet dus. Bummer.