Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Software 2023.32.*

This site may earn commission on affiliate links.
Gewoon met username en wachtwoord. Net zoals je in uw browser op een pc inlogt.
Handig om alles te kunnen bedienen vanuit mijn wagen. :)

Voor mijn Tesla heb ik trouwens 2 automatisaties:
1. Mijn wagen voorverwarmen nadat het alarm op mijn gsm is afgegaan, enkel wanneer het een werkdag is, enkel wanneer ik thuis ben, enkel wanneer het kouder is dan 8 graden. Wanneer het kouder is dan 0 graden wordt de voorruit ontdooit en ook de zetelverwarming ingeschakeld. Indien er na 30 min niet is vertrokken wordt de verwarming uitgeschakeld.
2. op maandagochtend wordt oplaadlimiet aangepast naar 80% op vrijdag naar 90% (in het weekend doe ik langere afstanden)
 
Gewoon met username en wachtwoord. Net zoals je in uw browser op een pc inlogt.
Handig om alles te kunnen bedienen vanuit mijn wagen. :)

Voor mijn Tesla heb ik trouwens 2 automatisaties:
1. Mijn wagen voorverwarmen nadat het alarm op mijn gsm is afgegaan, enkel wanneer het een werkdag is, enkel wanneer ik thuis ben, enkel wanneer het kouder is dan 8 graden. Wanneer het kouder is dan 0 graden wordt de voorruit ontdooit en ook de zetelverwarming ingeschakeld. Indien er na 30 min niet is vertrokken wordt de verwarming uitgeschakeld.
2. op maandagochtend wordt oplaadlimiet aangepast naar 80% op vrijdag naar 90% (in het weekend doe ik langere afstanden)
Ik veronderstel dan via "home assistant cloud" en geen directe verbinding?
 
  • Like
Reactions: Tazmanian
Bug ingeschoten. Kalibratie koplampen blijft bij de start hangen: spinner draait, lampen blijven uit. Na afbreken willen lampen tijdje niet meer aan. Reset lost dit op maar ook daarna hangt kalibratie opnieuw.
Niet eerder meegemaakt.
 
Hoe werkt de automatische richtingaanwijzer voor jullie? Bij mij werkt ie super nu, behalve op te kleine rotondes. In tegenstelling tot het debacle met de ruitenwisser, is dit echt een geweldige feature!
Daar ben ik ook heel blij mee, maar werkte voor deze versie ook al goed.

Toch blijf ik sommige afritten houden waar ie maar blijft knipperen, ondanks dat ie duidelijk ziet dat ik op een andere rijstrook zit.
 
hengt er vanaf, als de navigatie actief is , heb ik al enkele malen gehad dat de pinker na het wisselen aan blijft tot de bocht op het einde van de afrit is genomen. nog niet specifiek op gelet of dit bij een korte of lange afrit is, dan wel aan een invoegstrook aan de lichten. zullen er de komende dagen eens aandacht aan besteden.