Op de rit naar en van Oostenrijk afgelopen week vielen mij de volgende dingen op:
- de navigatie lijkt zich aan te passen naar mijn voorkeur voor aankomst SoC bij de SuC. Waar hij eerst met 12%-18% plande, hield hij steeds meer rekening met de 3%-5% die ik aanhield. De 1e paar keer moest ik de SuC wijzig; maar daarna plande hij de volgende SuC in met de lagere aankomst SoC.
- Als je de snelheid van de AP of TACC overschreid krijg je nog steeds alle toeters en bellen; maar niet meer de penalty dat het niet meer beschikbaar is. Zodra je weer 140 (142) of 150 rijdt kan je het weer inschakelen.
- De dode hoek spiegel doet het soms niet. Kon hier geen patroon voor ontdekken.
- een andere SuC inplannen is lastig zonder waarschuwing dat je op de weg moet letten. Op laadstops verwijderen en weer toevoegen werkt het best en forceert de navigatie om een ander voorstel te doen.
- de navigatie lijkt zich aan te passen naar mijn voorkeur voor aankomst SoC bij de SuC. Waar hij eerst met 12%-18% plande, hield hij steeds meer rekening met de 3%-5% die ik aanhield. De 1e paar keer moest ik de SuC wijzig; maar daarna plande hij de volgende SuC in met de lagere aankomst SoC.
- Als je de snelheid van de AP of TACC overschreid krijg je nog steeds alle toeters en bellen; maar niet meer de penalty dat het niet meer beschikbaar is. Zodra je weer 140 (142) of 150 rijdt kan je het weer inschakelen.
- De dode hoek spiegel doet het soms niet. Kon hier geen patroon voor ontdekken.
- een andere SuC inplannen is lastig zonder waarschuwing dat je op de weg moet letten. Op laadstops verwijderen en weer toevoegen werkt het best en forceert de navigatie om een ander voorstel te doen.