Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Superchargers in Nederland (NL)

This site may earn commission on affiliate links.
ergens is het toch misgegaan in het Tesla masterplan:
bouw een aantrekkelijke sportauto, de Roadster
dan een model S voor de hogere middenklasse/topklasse in grotere aantallen
vooruit, nog een X erbij
en dan is de markt rijp voor de middenklasser 3 om tegen een premium prijs kunnen verkopen

imago opbouw onderbreken door de taximarkt op te gaan stond hier niet tussen... nu heb ik na 3 Mercedessen een redelijk dikke huid maar regelmatig wordt ik nu in Amsterdam toegewuifd door taxi-zoekers.En ik ben niet de enige die hier een beetje moeite mee heeft getuige deze vh Tesla rijder nu i8 rijder

Dus toch. Sanne was vorige week op een congres waar Michiel Mol spreker was. Ik wist dat hij een Tesla reed, maar Sanne wist te melden dat ze alleen een i8 had gezien. Overloper ;)
 
Wat is het toch een briljant concept. Vanochtend heb ik een afspraak in Hoogeveen, rond half zeven uit Tilburg weggereden. Voor de drukte gebleven en keurig met een half uur speling hier in Zwolle aangekomen. Ik was overigens de zesde bij de SuC maar hij laadt met 300 m/uur, wat ook logisch is omdat hij nog bijna half vol was. Nu even een bakkie doen in de lounche en over tien minuten weer door. Gelijk genoeg geladen voor de terugweg straks. Hoewel ze bij TVM laders voor de gasten hebben laat ik deze voor de Outlanders c.s.
 
Ondanks de piekmomenten en de korte wachttijd die daar soms mee gepaard gaat wil ik wel mijn dank en waardering uitspreken voor de boys (girls zou ook een idee zijn) die de boel daar een beetje handhaven. Bij weer en wind en met allerlei pluimage aan Supercharger users.
Waarvan akte

Jammer alleen dat 1B nog steeds probleemkind is. Duurt wel héèl lang.

Op naar 20 stalls please.
 
Kwam vanmiddag zo goed als zonder range bij SuC Oosterhout aan. Stonden 5 andere S'en. Aankoppelen en pilsje gepakt en wat werk gedaan op de laptop bij AC.

Na 40 minuten snel afgerekend en laptop ingepakt, wil per slot van rekening anderen ook de kans geven, ondanks dat de S nog lang niet vol was.

Kom buiten - mijn S was de enige. Zou toch mooi zijn als er in de app iets van een queue zichtbaar was, speciaal voor de luie medemens :)
 
Wat is het toch een briljant concept. Vanochtend heb ik een afspraak in Hoogeveen, rond half zeven uit Tilburg weggereden. Voor de drukte gebleven en keurig met een half uur speling hier in Zwolle aangekomen. Ik was overigens de zesde bij de SuC maar hij laadt met 300 m/uur, wat ook logisch is omdat hij nog bijna half vol was. Nu even een bakkie doen in de lounche en over tien minuten weer door. Gelijk genoeg geladen voor de terugweg straks. Hoewel ze bij TVM laders voor de gasten hebben laat ik deze voor de Outlanders c.s.

Heel herkenbaar, doe dat ook zo regelmatig als ik een afspraak in Meppel heb. Prefereer persoonlijk wel de lounge overigens..
(zal nog wel een beetje komen door de introductie van de 3 -;)
 
DSC_0429.jpg

Eerste SuC in Czech Republiek !! Open 24.06.16
 
Dit weekend naar Saarburg (bij Trier) geweest. Geladen op de helft in Erfstadt en erg goed bevallen! Over de navigatie zullen we het maar niet hebben, die was onbruikbaar. Stuurde me al na Zevenaar de snelweg af en verder binnendoor naar Erftstadt, wilde me over meerdere pontjes sturen, etc. Maar da's een ander topic. Het laden is heel prettig en ik kwam fitter aan dan andere jaren.
 
Utrecht achter 'de wall', daar bij Louwman in de straat? :)
Ik heb The Wall als locatie doorgegeven voor een Tesla Store en Supercharger locatie. Er staat nog het nodige leeg, en in de etalage aan de mooie voorkant die vanaf de A2 te zien is zou een prachtige Tesla niet misstaan
visu_25.jpg

Voeg daar de Mediamarkt, McDonalds, BCC, ToysXL aan toe, en je hebt een prima locatie om wat tijd door te brengen terwijl je wacht.