You can install our site as a web app on your iOS device by utilizing the Add to Home Screen feature in Safari. Please see this thread for more details on this.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Supercharger 1a in Urmond vertoont zelfde slijtage als deze in Gent.
Nee waar kan je dit het best melden ?Heb je dit ook doorgegeven aan Tesla? Lijkt me belangrijk dat we dat wel doen als we zoiets constateren.
Nee waar kan je dit het best melden ?
Supercharger 1a in Urmond vertoont zelfde slijtage als deze in Gent.View attachment 174665
Er staat een telefoonnummer op / bij de Superchargers vermeld.
Heb afgelopen zaterdag geladen aan de 1A en snelheid begon aan + 600km/u.Iemand nog tips voor de snelste stall in Urmond? Ga vanmiddag naar Z-Frankrijk via Urmond-Metz of Nancy-Beaune-Valence(-Nimes indien nodig)
Waarom niet? Zij hebben er toch ook voor betaald? Was het anders geweest indien het niet taxi's maar andere eigenaren waren?Het was weer raak vannacht. Kwam bij de Supercharger in Amsterdam opweg naar Brussel. Alle laders bezet door Schipholtaxi. Allemaal!
Daar is dit toch niet voor bedoelt lijkt me.
ouwe discussie, maar ja, die maken minder km's en laden in het algemeen 's nachts thuis.Waarom niet? Zij hebben er toch ook voor betaald? Was het anders geweest indien het niet taxi's maar andere eigenaren waren?
ouwe discussie, maar ja, die maken minder km's en laden in het algemeen 's nachts thuis.
Het is toch veel eenvoudiger om op Schiphol een Supercharger station specifiek voor de taxi's aan te leggen?Het handigst zou volgens mij zijn als er gewoon Superchargers bij komen rond grote steden en belangrijke routes, maar wel nog binnen zo'n 50-100 km van Amsterdam. Dan kunnen de taxi's gewoon hun ding blijven doen en hebben de Tesla bestuurders die een lange rit maken weinig last van de wachtrijen in Amsterdam. Voor korte reizen heb je de SuC's toch vrijwel nooit nodig. Locaties als regio Rotterdam/Den Haag, regio Utrecht/Amersfoort en regio Alkmaar (of Hoorn, is wellicht handiger voor bestuurders van/naar de Afsluitdijk en Houtribdijk) lijken mij erg geschikt daarvoor.
Op zich wel, maar als het aantal Tesla's blijft groeien in Nederland en de omringende landen (straks ook met de Model 3), gaan er sowieso capaciteitsproblemen ontstaan. Ik zie het eigenlijk een beetje voor me zoals Londen het heeft, in en rond de stad diverse superchargers en dan ook enkele tientallen kilometers er vandaan superchargers op een paar plekken. Alhoewel locaties met maar 2 stalls (zoals Londen soms ook heeft) wellicht wat krap is, ook omdat de doorstroming veel minder is (als er net 2 tegelijkertijd aan komen, is de kans groot dat die er 30+ minuten blijven staan).Het is toch veel eenvoudiger om op Schiphol een Supercharger station specifiek voor de taxi's aan te leggen?