Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Superchargers in Nederland (NL)

This site may earn commission on affiliate links.
@Wim S. niet zo streng ,misschien is ie op door reis naar Amsterdam-Zuid.
Ik ben in principe nog veel strenger Carmody. Ik geef JJochems nu alleen een goed advies niet bij een SuC in zijn achtertuin te laden.
Kun je echt beter thuis doen terwijl je lekker ligt te slapen dan te wachten op een SuC die door je koude accu maar maximaal 15% van zijn maximale laadcapaciteit geeft.
 
LY8qhgDgSKamL+IxMdESmQ.jpg
lFF8ootxRxiswU8gUYqbbw.jpg
kZqA15beRaOsUQn%jjIqNA.jpg
Even een update vanuit mistig Emmeloord, er zit mooi voortgang in! Er komen dus zeker 10 stalls, iemand een idee hoe lang het normaal nog duurt als ze zo ver zijn?
 
All, is t nu afgesproken met Vd Valk dat je op verkoop van je Key Fob een gratis koffie krijgt of niet. Waren gister in Zwolle, en directeur vertelde me dat hij t zelf niet wist. Is hier een duidelijk beleid in? T gaat me niet over die gratis koffie,maar wel om te showen dat t laden gratis is, en een bak koffie ook ;-))

In Eindhoven van der Valk zeiden ze toen ik vroeg of het kosteloos was: 'nee op deze lokatie niet'. In Urmond is het inderdaad goed geregeld!
 
In Eindhoven van der Valk zeiden ze toen ik vroeg of het kosteloos was: 'nee op deze lokatie niet'. In Urmond is het inderdaad goed geregeld!

Een jaar of drie geleden speelde dat wat meer. Ik betaal zelf altijd mijn koffie en rond het extra naar boven af en zeg erbij dat ik heel blij ben dat ik heb mogen laden bij hen en zo bij hen gekomen ben. Wordt altijd op prijs gesteld.
 
Mooie introductie Phernambucq, je lijkt wel een Nederlander :(
Ik vind het persoonlijk ook niets, maar dat is aan iedereen voor zich.

Je kan naar het toilet, droog en warm wachten en dan betaal ik gewoon voor mijn drankje.

Dat is aan iedereen voor zich, maar je kan een auto van rond de 100k betalen en vraagt dan om gratis koffie?

Doet wat mij betreft afbreuk aan het imago van Tesla rijders.

Ik zou er bij een SuC in ieder geval nooit om vragen.
 
Ik blijf erbij dat Tesla het vak van een stall groen/blauw moet laten verven met een witte stekker erin. Waarom gebeurt dat vaak in het buitenland wel, maar hier niet?

Zou het wel duidelijker maken. Het gebeurt wel (eens), ga maar eens kijken bij VdV Haarlem, hoewel dat geen SuC maar een DeC is. Maar dat hoeft niet uit te maken.

IMG_3793.jpg