Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Superchargers in Nederland (NL)

This site may earn commission on affiliate links.
Ik kom net van Van der Valk dordrecht af. Het viel bij aankomst niet op, maar bij het wegrijden zag ik een aangename verrassing. Excuses voor de kwaliteit.

Zeker 10 stallen, maar nog niet operationeel gezien de linten... twee weken geleden nog langsgeweest en niks gezien. Ook niks vermeld op supercharge.info oid...
Mooi cadeau voor onder de boom!
IMG_0454.JPG
 
Voor mij ook een grote verrassing. Omdat ik ervan overtuigd ben dat er bij Utrecht één moet komen omdat t zo'n ideale centrale locatie is er net maar even heen gereden. Kijken of ik nog een verrassing kon ontdekken.

  • Autogrill De Meern, niks
  • Van der Valk Utrecht, in aanbouw. Kon niks zien. Parkeergelegenheid zal in een garage zijn. Deze plek is zo ideaal hier moet er wel één komen.
  • Van der Valk Houten, niks
  • Van der Valk Vianen, niks
Als troostprijs dan maar even naar Dordrecht gereden om de in aanbouw zijnde SuC te bekijken. Misschien kon ik wel als eerste laden. Helaas, maar...

Wel blij verrast dat t er 12 zijn:).

IMG_1169.JPG
 
vd Valk heet me vorige maand per mail laten weten dat er in Utrecht wel meerdere 22kW laadpunten komen, maar geen SuC's.
Ik hoop echt dat dat een vergissing is. DeC's zijn erg duur in gebruik of zeg maar onbruikbaar voor roadtrips. Ik kan geen meer voor de hand liggende locatie dan deze bedenken zo tussen de A2, A27 en A12. Zou ook direct de drukste worden denk ik.