Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Superchargers in Nederland (NL)

This site may earn commission on affiliate links.
Ik zal dit weekend nog eens langs rijden om te kijken of er iets gebeurd.


Overigens zou een SuC rondom Roosendaal mooi zijn, ik had bij Tesla deze locatie als eens als suggestie gedaan: Google Maps

Is van beide kanten te bereiken, is eten aanwezig en dient verkeer naar/van Zeeland/Antwerpen.

Ik zou Texel ook wel leuk vinden, want daar komen veel Duitsers. En Rotterdam, want daar kun je omheen rijden. En Emmen, want daar rijdt je graag langs.

Etcetera.
 
Ik zou Texel ook wel leuk vinden, want daar komen veel Duitsers. En Rotterdam, want daar kun je omheen rijden. En Emmen, want daar rijdt je graag langs.

Etcetera.
Uiteraard! Maar er is imho niets mis met locaties aan Tesla aandragen.

Wellicht hebben ze er wat aan en komt er een SuC. Iedereen heeft een andere kijk op locaties en samen worden we wijzer.
 
  • Like
Reactions: BobbyKings
Overigens zou een SuC rondom Roosendaal mooi zijn, ik had bij Tesla deze locatie als eens als suggestie gedaan: Google Maps

Is van beide kanten te bereiken, is eten aanwezig en dient verkeer naar/van Zeeland/Antwerpen.

Bergen op Zoom of Goes lijken mij ook prima locaties, zo niet beter. Uitloper voor de duitse bezoekers aan Zeeland waar Antwerpen of Breda/Houten toch net een bietje te ver zijn.
 
  • Like
Reactions: FrankNL
Of supercharge.info weet meer dan wij, of iemand heeft bij het doorgeven van de info Venray genoemd ipv Venlo:
upload_2017-11-30_10-55-23.png
upload_2017-11-30_10-56-17.png
 
  • Funny
Reactions: CJA Hulskamp
Ik sta nu voor de tweede keer bij SuC Amsterdam, met laadsnelheden van rond de 20kW. Op het moment staan er maar 3 auto's naast me.. is dit bekend probleem of gaat er iets niet goed met mijn Model S?
Als je vanaf je woonadres, dat lijkt in Amsterdam te zijn, naar de SuC in Amsterdam rijdt, dan is je accupakket steenkoud.
Goede reden om niet bij een SuC in je buurt te laden ;)