Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Superchargers in Nederland (NL)

This site may earn commission on affiliate links.
@Jelger weet je toevallig ook wanneer deze geplaatst worden? Zou voor mij een geniale locatie zijn aangezien mijn ouders daar in de buurt wonen en ik nét niet heen en weer kan op 1 lading (tenminste, daar ga ik vanuit maar mijn MS75 staat nog op de boot).
als het nét niet gaat dan ben je met een paar uurtjes laden op bestemming ook altijd geholpen, zolang je maar genoeg bijlaadt om thuis te komen. Voor sommige forumleden is dat overigens bij bezoek aan schoonouders geen wenselijke situatie :rolleyes:
 
  • Like
Reactions: Sprins
Hoeveel keer kan je op dezelfde lokatie van Supercharger stall wisselen? Was vanavond in Amsterdam Z-O en zag dat er een taxichauffeur er wel een heel apart ritueel op na hield. Ik zag hem ongeveer elk kwartier z’n taxi van stall wisselen. Was best apart om te zien. Ik had trouwens best een aardige laadsnelheid, iets van 460km/u en 110kW
 
Ze bereiden zich goed voor, vdV Breukelen is bezig om de toegang tot het terrein te verbreden.
IMG_7946.jpg
 
Last edited:
@Jelger weet je toevallig ook wanneer deze geplaatst worden? Zou voor mij een geniale locatie zijn aangezien mijn ouders daar in de buurt wonen en ik nét niet heen en weer kan op 1 lading (tenminste, daar ga ik vanuit maar mijn MS75 staat nog op de boot).
Ik zal het nog een keer navragen maar heb niet de indruk dat het op hele korte termijn gaat gebeuren. Ik hoop zo snel mogelijk!
 
  • Like
Reactions: Sprins
Het valt me op dat het vaak (altijd?) BAM is die deze Superchargers mag bouwen.
Heeft iemand hier een lijntje met BAM infra?

Zij zullen toch als eerste weten waar definitief een Supercharger komt die zij mogen gaan inplannen voor realisatie.

Ben ook benieuwd of er eentje gaat komen bij Van der Valk Deventer. Groot nieuw hotel aan de A1, waarvan de bouw zeer binnenkort start. Misschien niet voor de hand liggend, met SuC Apeldoorn in de buurt, maar ik denk dat VdV de SuCs ook graag wil voor extra klandizie / service / duurzaam imago.
 
Het valt me op dat het vaak (altijd?) BAM is die deze Superchargers mag bouwen.
Heeft iemand hier een lijntje met BAM infra?

Zij zullen toch als eerste weten waar definitief een Supercharger komt die zij mogen gaan inplannen voor realisatie.

Ben ook benieuwd of er eentje gaat komen bij Van der Valk Deventer. Groot nieuw hotel aan de A1, waarvan de bouw zeer binnenkort start. Misschien niet voor de hand liggend, met SuC Apeldoorn in de buurt, maar ik denk dat VdV de SuCs ook graag wil voor extra klandizie / service / duurzaam imago.

Er zal zeker nog iets komen aan de A1. Apeldoorn (De Cantharel) kan dat straks alleen niet trekken en heeft ook niet veel expansiemogelijkheden.