You can install our site as a web app on your iOS device by utilizing the Add to Home Screen feature in Safari. Please see this thread for more details on this.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Is dat het gewone supportnummer?Ik bel meestal als het langer dan normaal duurt even met de SuC service. zij kunnen live meekijken en misschien zien wat er aan de hand is. Heb op die manier al veel onduidelijkheid tijdens het laden kunnen verklaren.
Het telefoonnummer op de laadpalen in het buitenland is trouwens een +31 nummer. Of was dat een toevallig alleenstaand geval? Ik denk in CH of in IT.Ja, 0800-0200160 uit mijn hoofd optie 3.
en in het buitenland bel je naar Tilburg.
Alle SuC support van europa komt in tilburg uit.
Vorig jaar heb ik vanuit italien nog gebeld omdat er twijfel ontstond of een SuC wel operationeel was.
Vanuit tilburg konden ze toen zien dat er onlangs nog geladen was en dat de SuC het zou moeten doen.
Mocht het niet zijn dan wilde ze me helpen om de dichtbij zijnde DeC te contacten zodat ik daar terecht kon.
Overigens savonds wordt je over het algemeeen naar een engelstalige support doorgezet. Geen idee waar die zitten.
Al met al erg tevreden over deze support.
Waar gaat dit nou in vredesnaam over?
Ik durfde al niet te vragen, maar oude garde weet het ook niet?Waar gaat dit nou in vredesnaam over?
IT iets...Swarm.Ik durfde al niet te vragen, maar oude garde weet het ook niet?
Laat mij er buitenIk durfde al niet te vragen, maar oude garde weet het ook niet?
Geen idee, wel benieuwdWeet iemand hoe Breda/Princeville er voor staat?
Fourquare is tegenwoordig voor de locatie tips, inchecken doe je via Swarm.Dacht dat het de app FourSquare is. Ik moest ook Googlen haha.
Dus eigenlijk beide ongeveer 118kw.In 20 min red je sowieso geen 80%. Alle SuC's zijn zo gebouwd dat per 2 laadpalen/stalls (A+B) het vermogen gedeeld wordt. De eerste die aan zo'n "paar" aansluit krijgt maximaal vermogen (rond 118 kW in ideale situatie), de tweede krijgt de beschikbare rest. In praktijk is het verschil meestal verwaarloosbaar, zeker nu er weer flinke uitbreidingen plaatsvinden.
Dus eigenlijk beide ongeveer 118kw.
Interessant dat jij het "hooguit een kwartiertje" noemt.Neen, de eerste begint met 118, die ernaast (1A en !B) begint met rond 20 tot 25 Kw. Naarmate 1A voller wordt loopt de laadsnelheid terug waardoor die van 1B oploopt. Mijn ervaring is dat het je hooguit een kwartiertje scheelt of je nu aan een lege set aansluit of als tweede en langzaam begint. Het voordeel is wel dat de stroom die er is optimaal wordt gebruikt en niet, zoals bij andere laders, je moet wachten met aansluiten tot de eerste weg is gereden. Goed over nagedacht.
In welk scenario arriveer je in Eindhoven met 20% en moet je dan nog 300 km doen en heb je geen andere superchargers op je traject?Maar met 20% SoC gaan laden, duurt lang (45 min tot 80% ongeveer).