Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Superchargers in Nederland (NL)

This site may earn commission on affiliate links.
Ja ik was erbij (12:45) dat iemand achteruit tussen de twee stalls door, de stall van de achterliggende rij omverreed.
Hier een plaatje terwijl de aanstichter de schade opneemt.
De MS had trouwens bijna geen schade.

O ja, voor de derde keer dat ik op Breukelen met een warme accu niet meer krijg dan 30 - 35 kW. Dat schiet niet op. Gelukkig had ik genoeg aan een paar kWh om thuis te komen.

Was even 'bang' dat het de zwarte X was :p
 
  • Funny
Reactions: STLL
Je moet dus naar binnen toe bij het hotel om na het laden naar buiten te kunnen rijden? Je kan niet zoals in Breukelen of Dordrecht zo maar weg rijden?
Net getest en de slagboom herkent Tesla’s.
Je krijgt netjes een kaartje bij het naar binnenrijden maar dmv kentekenherkenning gaat de slagboom automatisch open bij het verlaten.

Je hoeft dus niet je kaartje te laten scannen of iets dergelijks en kan gewoon bij je auto blijven.
 
Waren deze "privé" Supercharger stalls niet maximaal 60kW?
Wel apart dat het ineens open is, misschien daardoor juist ook een upgrade uitgevoerd naar het normale vermogen.

Ja inderdaad, maar doet het gewoon en vrij toegankelijk. Geen leuke plek, ongeveer 200 meter van de McDonald's aan de Loevesteinse Randweg, 1118 EL Schiphol, maar als de Corendon chargers allemaal vol zouden zijn kun je uitwijken naar deze.
 
DABE136F-C43D-4AF3-BAAB-479E11086D85.jpeg
Berichtje van VdV Breda ivm bezetten superchargers door ICE bezitters :


Hartelijk dank voor uw e-mail.

Onze directie is er druk mee bezig om het voor u op te lossen.

Ik zal uw feedback nogmaals naar hun doorsturen.


Onze excuses.


Met vriendelijke groet,


Ashley Kool

Assistant Front Office Manager

Hotel Breda Princeville

Princehagelaan 5

4813 DA Breda

076 522 60 55

076 514 27 01
Zijn ondertussen borden geplaatst.
 
Die overige stalls doen het ook, alleen nog lintje voor. En 2 kilometer verderop vlakbij bij de McDonald's bij Schiphol noord kun je nu inderdaad ook laden aan de superchargers. Een slagboom is verwijderd dus gewoon toegankelijk. 16 stalls daar.
Dit klopt niet helemaal. Slagboom bij de inrit is er gewoon nog. Bij de uitrit is de lat weg. Waarschijnlijk stukgereden. Zo lang dit zo is zou je er eventueel gebruik van kunnen maken maar is niet gezegd dat dit zo blijft.
 
Je moet dus naar binnen toe bij het hotel om na het laden naar buiten te kunnen rijden? Je kan niet zoals in Breukelen of Dordrecht zo maar weg rijden?

Dat weet ik niet precies, maar de slagboom ging bij mij automatisch omhoog. Ik weet het alleen niet zeker of het doordat mijn uitrijkaart "verzilverd" was of het automatisch om een Tesla gaat. Want ik kreeg van receptionist een vraag of ik met Tesla kwam en dat ik de uitrijkaart bij uitchecken kon laten verzilveren.